معاون وزیر ارتباطات ضمن بیان اینکه شعار الکترونیکی کردن خدمات تا پایان دولت محقق می شود از اتصال وزارت بهداشت و وزارت اقتصاد در آینده نزدیک به این شبکه خبر داد.

علی حکیم جوادی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر بیش از 1800 خدمات مختلف تراکنشی و تعاملی از 2500 خدمتی الکترونیک که در دولت ارائه می شود بر روی درگاه WWW.iran.ir ارائه می شود و با همکاری دستگاه ها در حال پوشش تمام خدمات الکترونیک هستیم.
وی گفت: رقابت جدی در دستگاه های اجرایی و همچنین در استان ها برای ارائه خدمات تحت شبکه به وجود آمده است که این رقابت ها می تواند برای آماده سازی بستر جدید بسیار موثر باشد.

حکیم جوادی گفت: شعار دولت الکترونیکی کردن خدمات بوده که قطعا بخش زیادی از این تعهد تا پایان دولت محقق خواهد شد.

وی گفت: تا پایان سال 91 که دومین سال برنامه است همه دستگاه ها باید به شبکه ملی اطلاعات متصل شوند و در همین راستا وزارت آموزش و پرورش متصل و در آینده نزدیک وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و پس از آن وزارت اقتصاد و دارایی به شبکه ملی اطلاعات متصل خواهند شد.

وی گفت: تا پایان سال 91 نیز 15 درصد خانوارها به شبکه ملی اطلاعات متصل خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کمی از برنامه جلوتر هستیم و تا کنون 47 هزار نقطه به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند که این رقم تا پایان سال به 60 هزار نقطه خواهد رسید./ف

برچسب ها: خدمات ، دولت ، الکترونیکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار