طی شش ماهه نخست سال جاری ،تولید مقالات علمی و پژوهشی در اداره كل بنادر و دریانوردی استان خوزستان به میزان 233 درصد نسبت به مدت مشابه در شش ماهه نخست سال گذشته افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ،جهانگیر نجاتی سرپرست واحد طرح وتوسعه این اداره كل با اشاره به تولید بیش از 50 مقاله علمی تخصصی اظهار داشت : تاكنون تعداد بیش از 23 عنوان مقاله به كنفرانس ها و همایش های ملی و مجلات علمی ،تخصصی مرتبط با فعالیت های دریایی وبندری ارسال شده است .

وی همچنین تعداد پروژه های مطالعاتی تصویب شده در سال جاری را 40 پروژه مطالعاتی ذكر نمود وبیان داشت :كه این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته از 54 درصدرشد برخوردار بوده است.

سرپرست واحد طرح وتوسعه در ادامه افزود: از مجموع این 40 پروژه مطالعاتی 39پروژه توسط توان داخلی و تعداد یك پروژه مطالعاتی دیگر به صورت برون سپاری انجام خواهد شد. وی همچنین تعداد پروژه های مطالعاتی در سال گذشته را 26پروژه اعلام كرد.

نجاتی در پایان پژوهش را نیروی محركه در توسعه سازمان ها دانست و با ابرازخرسندی از ارتقای جایگاه مطلوب پژوهش در این اداره كل و توجه بیشتر كاركنان به امر تحقیق وپژوهش یادآور شد: بیشتر پروژه های مطالعاتی تعریف شده كاربردی و در راستای تصمیم گیری های كلان انجام شده است./س


برچسب ها: افزایش ، مقالات ، بندر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.