رئیس بخش سیاسی سازمان مهاجران عرب گفت: موساد اسرائیل عامل ترور وسام الحسن مسئول ارشد امنیتی لبنان است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران، محمد ضرار جمو در گفتگو با شبکه بی بی سی عربی درباره انفجار رخ داده در منطقه اشرفیه بیروت و موضع دولت سوریه در این زمینه گفت: طبیعی است که چنین حوادثی را محکوم کنیم چرا که با چنین حملات تروریستی در سوریه روبرو هستیم.

باید این حادثه جنایتکارانه را با شدیدترین عبارات محکوم کرد. ترور وسام الحسن به عنوان رئیس شعبه اطلاعات در نیروهای امنیت داخلی لبنان عملیات پیچیده ای است. وی با پرونده های بسیار حساس ارتباط دارد. به نظر می رسد موساد اسرائیل و متحدان این رژیم در منطقه در ترور این مقام امنیتی لبنان نقش دارند چرا که اسرائیل به دنبال به آتش کشیدن منطقه است. اسرائیلی ها در تلاش های نوزده ماهه خود نتوانستند سوریه را به جنگ فرقه ای بکشانند و ارتش سوریه با قدرت با گروه های مسلح تروریست برخورد کرده است.

وی افزود: بنابراین اسرائیلی ها تلاش می کنند شکست خود را در سوریه در لبنان جبران و میان گروه های سیاسی این کشور شکاف بزرگی ایجاد کنند. اسرائیل در پی برهم زدن اوضاع منطقه است و با این اقدامات جنایتکارانه خود می خواهد این ادعای باطل را تقویت کند که سوریه به دنبال متشنج کردن لبنان است. تل آویو سالهاست که می خواهد میان سنی ها و شیعیان در کشورهای منطقه و لبنان فتنه ایجاد کند. هوشیاری سید حسن نصرالله و دیگر گروه های سیاسی این طرح اسرائیل را به شکست کشانده است.
برچسب ها: موساد ، ترور ، وسام الحسن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار