دختر یکی از مشهور‌ترین سردسته هاي کارتل مواد مخدر در مکزیک که 7 ماهه باردار است به هنگام عبور غیرقانونی از مرز ایالات متحده بازداشت شد..

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،​ الجاندرینا گیسل گازمن سالازار 31 ساله بعد از ظهر روز جمعه گذشته هنگامی که قصد داشت با مدارک جعلی و به طور قاچاقی از مرز جنوبی سن دیه گو وارد ایالات متحده شود، توسط مأموران مرزی دستگیر شد.

سالازار قصد داشت به صورت زمینی از مرز مکزیک خارج شود و فرزندش را که تا 2 ماه دیگر متولد می‌شود، در لس آنجلس امریکا به دنیا آورداما هنگام کنترل مسافران مرزی، مأموران متوجه جعلی بودن مدارک سالازار شدند و او را بازداشت کردند.

وی در جریان بازپرسی‌ها اعتراف کرد دختر خواکین «ال چاپو» گازمن است که به خواکین خپله معروف است. این مرد قدرتمند، سردسته کارتل قاچاق مواد مخدر سینالوئا است که سال‌هاست از سوی مقامات مکزیکی و امریکایی تحت تعقیب قرار دارد.

گازمن سالازار در حال حاضر به جعل اسناد و مدارک متهم است و باید به منظور پاسخگویی در برابر قاضی فدرال حاضر شود. سال گذشته، یکی از سه همسر چاپو گازمن از مرز عبور کرد و پس از ورود به کالیفرنیا در بیمارستانی خارج از لس آنجلس دو دختر دوقلوی خود را به دنیا آورد.

مقامات می‌گویند آنها در آن زمان هیچ گونه دلیل قانونی در اختیار نداشتند تا بتوانند اما کورنل 22 ساله را که ملکه زیبایی مکزیک و شهروند امریکایی به حساب می‌آمد، دستگیر کنند. چاپو گازمن 54 ساله تاکنون 3 زن اختیار کرده است.

دو همسر نخست وی به نام‌های ماریا و گریزلدا از سوی مقامات امریکایی بشدت تحت فشار قرار دارند.

برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار