تیم بسکتبال مهرام بازی پرماجرا مقابل الریاضی را با نتیجه 88 بر 63 واگذار کرده و نیروی خود را برای بازی نیمه نهایی و فینال نگه داشت.

   به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ لبنانی ها از هر حربه ای در میزبانی برای برد استفاده می کنند.  
قضاوت ضعیف و جانبداری از میزبان در حالی که ایران با ترکیب مهدی کامرانی، صمد نیکخواه بهرامی، حامد آفاق،اوشین و واردا مقابل الریاضی قرار گرفت در دو دقیقه به پایان کوارتر اول مربی حریف ابتدا اقدام به هول دادن مهدی کامرانی کاپیتان تیم کرد و پس ازاعتراض صمد و درگیری کوچک نیمکت دو تیم با هم درگیر شدند.
داوران بازی ابتدا صمد را دیسکالیفه (اخراج) کردند و از تیم حریف نیز میگوئل مارتینز بازیکن نیمکت نشین جوان را اخراج کردند. هر دو تیم نیز یک خطای فنی بهاین دلیل دریافت کردند.
تیم مهرام بار دیگر قصد داشت به بازی ادامه ندهد اما با خروج صمد از زمین بازیکنان به بازی برگشتند.در میان درگیری ها تماشاگران با پرتاب یک شی به داخل زمین مشکل کوچکی برای فرید اصلانی به وجود آوردند که با کمک پزشکان حل شد.کوارتر اول بازی 17 بر 6 به سود الریاضی تمام شد.
 پس از اتفاقات نیمه اول که باعث به هم ریختن بازیکنان مهرام و از دست رفتن نتیجه در این نیمه شده بود، بازی با شرایط آرامتری در نیمه دوم آغاز شد.
تیم الریاضی با همان ترکیب قبلی و مهرام با کامرانی، آفاق، اصلانی، اوشین و کاردوست به میدان آمد.
در شرایطی که نیمه اول با نتیجه 37 بر 21 به سود الریاضی تمام شده بود یاران مهرام با یک سه امتیازی بازی را در نیمه دوم شروع کردند.لبنانی ها با استفاده از پرتابهای بیرونی و به هم ریختن دفاع مهرام برایدقایقی در کوارتر سوم بازی را به سود خود برگردانده و اختلاف تا نیمه اینکوارتر به 20 امتیاز رسید.
تماشاگران لبنانی در این دقایق به شدت تیم خود را تشویق کرده و از نتیجه راضی بودند اما با یک وقت استراحت بازیکنان مهرام به خود آمده و شرایط را برگرداندند.
اسلم دانکهای موسی، حرکات انفجاری کامرانی موسی نبی پور در اواسط کوارتر با چند حرکت خوب و دو اسلم دانک به بالارفتن روحیه تیم کمک کرد.
بازیکنان با جمع کردن تمرکز خود سعی در کم کردن اختلاف 20 امتیازی به وجود آمده داشتند هر چند حملات مهرامی ها با پاسخ حریف هم روبرو می شدند. مهدی کامرانی کاپیتان تیم هم در نبود صمد با پرتابهای سه امتیازی، بلاکشات و پاسهای خود تنور مهرامی ها را گرم نگه می داشت.
تلاشهای بازیکنان مهرام در نهایت به نتیجه 28 بر 26 به سود الریاضی و نزدیک شدن به این تیم در پایان کوارتر سوم ختم شد.پایان بازی با فکر انتقام سرمربی مهرام در کوارتر چهارم به بازیکنانی مثل مهدی کامرانی و واردا واوشین استراحت داد تا با توجه به حیاتی نبودن نتیجه این بازی ، نیروی تیم برای بازی با فینال حفظ شود.
موسی نبی پور نیز با دریافت خطای پنم درثانیه های پایانی از بازی خارج شد.
کوارتر پایانی با نتیجه 23 بر16 بهنفع الریاضی به پایان رسید و الریاضی در مجموع 88 بر 63 بر برنده اززمین خارج شد.لورن وودز با 12 امتیاز، 5 بلاک شات و 16 ریباند بهترین بازیکن الریاضی و احمد ابراهیم با 29 امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن میدان بود. مهدی کامرانی با 21 امتیاز، سه بلاک شات و چهار پاس گل بهترین بازیکن مهرام بود./ق
برچسب ها: بسکتبال ، مهرام ، الریاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار