حضور ستارگان تجربه بزرگي براي من بود و جوانان تازه وارد نيز از سوي كارگردان به خوبي هدايت مي شدند.

نيلوفر خوش خلق ايفاگر نقش فاطمه در مجموعه كلاه پهلوي به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه  خبرنگاران؛ گفت: بازي در اثر تاريخي "كلاه پهلوي" و همكاري من با "سيد ضياءالدين دري" سعادتي بود و حضور در اين مجموعه كار دل من بود.
وي با اشاره به نقش فاطمه، تصريح كرد: فاطمه زني ساده و پاك در آن دوران بود كه همذات پنداري كردن با او كمي دشوار به نظر مي رسيد.
اين بازيگر ادامه داد: فضاي "كلاه پهلوي" و هنرمندان حاضر در آن به قدري دوست داشتني بود كه ما هر روز خود را با انرژي خاصي آغاز مي‌كرديم.
خوش خلق با توجه به حضور سيد "ضياء الدين دري"، اظهار داشت: "سيد ضياءالدين دري"  از لحاظ كاري و روحي باعث آرامش تيم بازيگران و تيم سازنده اين پروژه بود و با وجود ايشان همه نقشها در ذهن بازيگران باورپذيرتر شدند.
ايفاگر نقش فاطمه ادامه داد: دري نقش فاطمه را خيلي به من نزديك مي دانست و با وجود وقت كم براي مطالعه بر روي اين نقش، من خودم را به دست كارگردان اين مجموعه سپردم.
وي با اشاره به سنگين بودن كار اين مجموعه، گفت: خوشبختانه با مديريت صحيح اين كارگردان متبحر و با سابقه، ما دچار مشكلات خاصي نمي شديم.
خوش خلق افزود: حضور در "كلاه پهلوي" براي من يك پله جهش بود و به اين دليل كه كارگردان اين مجموعه در هر شرايطي ذهن بازيگر خود را مي‌خواند و خيلي ما در چگونگي روند كار صحبتي نمي كرديم.
وي با اشاره به حضور ستارگان و كساني كه براي بار اول در اين مجموعه حضور داشتند، گفت: حضور ستارگان تجربه بزرگي براي من بود و جوانان تازه وارد نيز از سوي كارگردان به خوبي هدايت مي شدند.
وي ادامه داد: "كلاه پهلوي" پروژه اي پرتجربه براي افراد پيشكسوت عرصه بازيگري و جوانان بود.
خوش خلق با اشاره به روند سريال و قضاوت ها، اظهار داشت: قسمتهاي جذاب "كلاه پهلوي" در راه بوده و اميدوارم بتوانم زحمات "سيد ضياءالدين دري" را جبران كنم./ص
برچسب ها: کلاه ، پهلوی ، ستارگان ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار