بازیکن جوان مهرام اعتقاد دارد برای پیروزی مقابل الریاضی و قهرمانی باید دو بازیکن کلیدی این تیم یعنی عبدالنور و اسماعیل را مهار کرد.

امیر صدیقی بازیکن جوان مهرام در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تاکید کرد: تیم ما بهتر از الریاضی است چون این تیم فادی الخطیب را در اختیار ندارد و از طرفی سال قبل بازیکن خارجی این تیم اسپنسر تاثیر زیادی در تیمشان داشت که این بازیکن هم امسال نیست. الریاضی در حال حاضر دو مهره کلیدی یعنی جین عبدالنور و احمد اسماعیل را دارد که با مهار آنها در دو بازی امشب و فینال دیگر مشکلی نخواهیم داشت. به خصوص اینکه واردا به راحتی لورن وودز را مهار می کند.

وی برخلاف سایرین که اعتقاد دارند مهرام برای گرفتن انتقام فینال آسیا به لبنان آمده، می گوید: الریاضی امسال آمده که انتقام فینال غرب آسیا را بگیرد و از تمام شریط میزبانی هم برای گرفتن بازی روز یکشنبه بهره می گیرند.اما ما هم در دور قبل جام باشگاهها دوم شدیم و برای جبران آن نتیجه انگیزه داریم.

صدیقی اولین حضور در جام باشگاههای آسیا را تجربه می کند اما به تجربیات بزرگ دیگر اشاره دارد: وقتی میزبانی غرب آسیا را گرفتیم به قدری تماشاگر برای بازی آمدند که در زمان ورود به سالن از دیدنشان تعجب کردم. این تعداد تماشاگر را آخرین بار در بازیهای جوانان سال 2008 دیده بودیم که نیمی از آنها هم در بیرون سالن ماندند. با این شرایط در بازی آخر انگیزه زیادی گرفته بودیم.

** برای کار با هاشمی در مهرام ماندم

بازیکن جوان مهرام که در فصل نقل و انتقالات به جدایی از این تیم هم نزدیک شده بود، توضیح می دهد: می خواستم به تیمی بروم که یکی از بازیکنان کلیدی باشم اما با صحبتهای سرمربی تیم ترجیح دادم که در مهرام بمانم. دوست داشتم در کنار هاشمی بمانم چون صمد نیکخواه هم از 18 سالگی با این مربی کار کرده و من هم می خواهم همان مسیر را طی کنم.

** هنوز در چشم مربی جوان هستیم

وی در مورد عبور از آن شرایط جوانی و بی تجربگی می گوید: این را مربی باید بگوید و به نظرم هنوز هم در چشم مربیان ما جوان هستیم. هاشمی همیشه به ما می گوید که ((شما باید در بسکتبال به قدری خود را ثابت کنید که دیگر به چشم "بازیکن جوان" دیده نشوید.)) ما هم شاید زمان بازی خوبی بگیریم اما در لحظات حساس نمی توانیم وارد زمین شویم. با این وجود همین زمان هم تجربه خوبی است و دوست دارم با نشان دادن خود در زمین اعتماد همه را جلب کنم.

صدیقی در مورد لیگ امسال اعتقاد دارد: رقیب اصلی ما در این لیگ فولاد ماهان است. پتروشیمی هم تیم خوبی بسته اما باز هم صمد نیکخواه در مهرام است و با حضور مهدی کامرانی به تیم خوبی تبدیل شده ایم که بیشتر آن را بازیکنان جوان تشکیل می دهند. امیدوارم من هم امسال در سوپرلیگ با تلاشم به خوبی وارد تیم ملی شده و فرصت بازی بیشتری داشته باشم./آق

برچسب ها: صدیقی ، مهرام ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار