رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: رژيم صهيونيستي كه با پرواز يك پهپاد در آسمان‌هايشان فرمانده عزل مي‌كنند و حدود يك هفته به كما مي‌روند بايد خودشان را آماده كنند براي روزي كه صدها پهپاد با 25 مدل مختلف با سيستم‌هاي جديد بر روي آسمان‌هايشان پرواز خواهد كرد كه نتوانند آن‌ را مهار كنند.

به گزارش خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران سردار محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين در حاشيه تجمع 10 هزارنفري بسيجيان در ميدان فلسطين در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه حزب‌الله پهپاد سقوط كرده در خاك رژيم صهيونيستي را به گردن گرفته است، اظهار داشت:‌ اين پرونده انگشت كوچك قدرت حزب‌الله و مقاومت است و در آينده صدها پرنده در 25 مدل مختلف با سيستم‌هاي جديد پرواز خواهند كرد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين در خصوص تحليل كساني كه فكر مي‌كنند با درست كردن شرايط تحريم مردم به آنها راي خواهند داد، گفت:‌ مردم به افراد سازشكار با آمريكا راي نخواهند داد.

وي افزود: مردم ما مردم مقاومي هستند و پاسخ اين تهديدها و تحريم‌ها اين است كه مردم به مقاوم‌ترين افراد در برابر آمريكايي‌ها راي خواهند داد و تمام تحليل‌هاي غلط آنها را نقش برآب خواهند كرد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه همه ما مسئولين به عظمت رهبر كه مثل كوه ايستاده و ملتي كه با همه مشكلات صبر كرده افتخار مي‌كنيم و بايد بدانيم كه مسئول اين مردم هستيم، اظهار داشت: بايد قدردان مردم باشيم كه با همه وجود در صحنه‌ها حاضر بوده و با تمام وجود از آرمان‌هاي انقلاب در همه شرايط دفاع كردند.

نقدي در خصوص رزمايش الي بيت‌المقدس گفت: برخي‌ها مي‌گويند اين رزمايش مقابله با مردم است در حاليكه حصاري بين مردم و رزمندگان نيست و اين رزمايش گوشه كوچكي از شكوه و عظمت ملت ايران را نشان مي‌دهد.

وي همچنين تصريح كرد: آنها كه با پرواز يك پهپاد در آسمان‌هايشان فرمانده عزل مي‌كنند و حدود يك هفته به كما مي‌روند بايد خودشان را آماده كنند براي روزي كه صدها پهپاد با 25 مدل مختلف با سيستم‌هاي جديد بر روي آسمان‌هايشان پرواز خواهد كرد و نتوانند آن‌ را مهار كنند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين آخرين حربه دشمن عليه نظام اسلامي جنگ اقتصادي دانست و افزود: به فضل الهي دشمنان را در اين عرصه هم شكست خواهيم داد.

نقدي در پاسخ به خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبني بر اينكه با تنگ‌تر شدن فضاي اقتصادي برخي سياستمداران در داخل حرف از ارتباط با آمريكا مي‌زنند اظهار داشت: ما در سال 57روزي كه آمريكا در اوج قدرت از لحاظ نظامي، سياسي، محبوبيت فرهنگي و اقتصادي بود ايستادگي كرديم و آنها را ضربه فني كرده و مستشارانشان را بيرون كرديم، حال امروز كه همه چيز برعكس است و اقتصاد و سياست و فرهنگ آنها با شكست مواجه شده چرا بايد ارتباط برقرار كنيم.

وي تصريح كرد: آن سياستمداراني كه در داخل حرف از ارتباط با آمريكا مي‌زنند به دنبال بازي سياسي هستند و هيچ كس در هيچ مقامي نخواهند پذيرفت كه با اين شيطان بزرگ ارتباط برقرار كند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين  در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه افكار عمومي در دنيا پهپاد سقوط داده شده را متعلق به ايران مي‌دانند اظهار داشت: اظهارنظرها دراين زمينه صورت گرفته است آنها اگر جسارت‌ها را ادامه بدهند جواب‌هاي محكم‌تري از ما دريافت خواهند كرد، جواب‌هايي كه از پيچيدگي بسيار بالايي برخوردار است و آنها نمي‌توانند آنرا درك كنند.

انتهاي پيام/


برچسب ها: نقدی ، بسیج ، مستضعفین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
NIMA
۱۶:۲۳ ۲۸ مهر ۱۳۹۱
شما بزارید یه انتخابات آزاد برگزار بشه بقیشو بسپارید به مردم.مردم ما رهبر عزیز رو هم دارند
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۰۶ ۲۸ مهر ۱۳۹۱
درود بر قدرت و اقتدار سربازان اسلامی که قدرت لایزال الهی پشتیبانشان است.من اظهارات فرمانده ی بسیج مستضعفین را در مورد تاثیر تحریم ها بر زندگی مردم در سایت ضدانقلاب رادیوفردا که یک نظرسنجی تحت عنوان تاثیر تحریمها بر زندگی مردم گذاشته،انعکاس دادم و در این نظرسنجی نظری همسو با فرمانده ی بسیج مستضعفین دادم ولی اکثر افرادی که در آنجا نظرداده بودند از وضعیت اقتصادی گلایه کرده بودند تا جایی که متاسفانه حتی آرزوی نابودی نظام اسلامی ایران را کرده اند.من از شما میخواهم که وضعیت نابسامان اقتصادی مردم را به گوش مسولان برسانید تا فکری به حال این افراد کنند که تا این حد با نظام اسلامی بیگانه نشوند.
آخرین اخبار