تولیت آستان مقدس قم گفت: برای موفقيت در عرصه وقف، در سطح استان قم، باید کميته‌اي مشترک تشکيل داد تا موانع همکاري نهادها و سازمان‌هاي مرتبط با مقوله وقف، شناسايي و براي رفع آنها برنامه‌ریزی شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین سيد محمد سعيدي در ديدار با حجت‌الاسلام و المسلمين محمدي، اظهار داشت: فعاليت‌هاي سازمان اوقاف و امور خيريه دلگرم کننده و تاثيرگزار و موجب نشر بيشتر فرهنگ وقف است.
وي با اشاره به برنامه‌هاي گوناگون سازمان اوقاف و امور خيريه در راستاي ارتقاء فرهنگ وقف در جامعه، خاطر نشان کرد: فعاليت‌هاي فرهنگي، عمراني، اقتصادي و ... اين سازمان، بيانگر عزم جدي مسئولان در احياء موقوفات و مصرف منافع حاصل از آن در راستاي نيات واقفين است.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)‌ با بيان اينکه قم آشيانه اهل‌بيت(عليهم‌السلام) است، عنوان کرد: فعاليت‌هاي سازمان اوقاف و امور خيريه در سطح استان قم نيز تاثيرگزار بوده است.
وي در پايان سخنان خود با اشاره به حديثي از امام رضا (ع) گفت: امام رضا(ع) فرموده است که خدا رحمت کند کسي را که امر ما اهل‌بيت(علیهم‌السلام) را احيا کند و بدانيد که اوقاف نيز امر و فرهنگ وقف را احياء مي‌کند که سنتي از امور و سنت‌هاي الهي است و فعالان عرصه وقف، از احياء کنندگان اين سنت الهي و مشمول دعاي امام رضا (ع) هستند./س
برچسب ها: قم ، تشکیل ، کمیته وقف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.