فدراسیون قایقرانی به دنبال بازگرداندن مجدد معتمدی به تیم آبهای آرام است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران سال گذشته و اوایل سال جاری حواشی زیادی پیرامون رشته آبهای آرام و در بخش بانوان ایجاد شد به طوریکه آرزو معتمدی از بهترین قایقرانان کشورمان دیگر راضی به ادامه فعالیت در تیم ملی نشود و برای مدتی راهی انگلیس شد و در حال حاضر نیز در آمریکا تحصیلات خود را ادامه می دهد.

با توجه به اینکه در زمان حضور وی تمرینات تیم ملی به صورت فشرده پیگیری می شد وی از ادامه تحصیل بازماند به همین دلیل در حال حاضر معتمدی تصمیم دارد تحصیلات خود را در آمریکا پیگیری کند.

این گزارش حاکی است، در پی برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک آرزو معتمدی موفق شد سهمیه المپیک را به دست آورد و با توجه به اینکه هدف فدراسیون اعزام بهترین نفرات به رقابت های المپیک لندن بود به همین دلیل پس از انجام مسابقات انتخابی آرزو حکیمی توانست با ثبت رکورد بهتری نسبت به معتمدی جایگزین وی در رقابت های المپیک لندن شود.

البته در آن زمان جایگزین شدن حکیمی به جای معتمدی با حرف و حدیث های زیادی همراه بود به طوریکه معتمدی نسبت به این موضوع اعتراض زیادی داشت و پس از آن بود که وی دیگر در تمرینات تیم ملی حضور پیدا نکرد.

با توجه به اینکه معتمدی زمان زیادی را صرف حضور در تیم ملی کرده بود به همین دلیل وی یکی از بهترین قایقرانان کشورمان در بخش بانوان و رشته آبهای آرام بود به طوریکه فدراسیونی ها به دنبال سرمایه گذاری برای حضور موفق وی در رقابت های آسیایی 2014 کره جنوبی بودند و روی این ملی پوش حساب باز می کردند.

پس از جنجال پیش آمده در رشته آبهای آرام معتمدی اردوی تیم ملی را ترک کرد و تلاش کادر فنی نیز برای بازگرداندن مجدد وی به تیم ملی بی نتیجه ماند.

در حال حاضر مسئولان فدراسیون به دنبال حضور مجدد در تیم ملی هستند و به همین دلیل بار دیگر رایزنی ها برای بازگرداندن وی از سر گرفته شده است.

فدراسیونی ها برای حضور مجدد وی در تیم ملی از معتمدی درخواست کرده اند که تمرینات خود را در آمریکا پیگیری کند و در صورتیکه وی موفق شود رکوردهایی مد نظر فدراسیون را به ثبت برساند بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت خواهد شد.

خاطرنشان می شود طبق شنیده ها در حال حاضر تنها هدف آرزو معتمدی ادامه تحصیل در آمریکا است و به نظر نمی رسد وی به دنبال حضور مجدد در تیم ملی باشد اما امیدواریم وی بار دیگر در تیم ملی با حضور خود بتواند، در میادین مختلف تیم ملی کشورمان را همراهی کند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار