مسابقات شنای بانوان قهرمانی کشور با جابجایی 5 رکورد ملی توسط دو شناگر برتر این مسابقات از تیم های فارس و تهران همراه بود .

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ مسابقات شنای بانوان قهرمانی کشور با جابجایی 5 رکورد ملی توسط دو شناگر برتر این مسابقات از تیم های فارس و تهران همراه بود .

 در این دوره از مسابقات شنای قهرمانی کشور که با رقابت 8 تیم و به میزبانی هیئت شنای تهران در ورزشگاه آزادی برگزار شد ، زهرا حسین زاده از تیم فارس موفق شد 4 رکورد ملی کشور را جابجا کند.

حسین زاده در ماده 1500 متر آزاد با ثبت زمان 19 دقیقه و 36 ثانیه و 13 صدم ثانیه رکورد قبلی این ماده (19 دقیقه و 48 ثانیه و 16 صدم ثانیه متعلق به آرزو معتمدی شناگر تیم ستارگان دلفین بود) را به میزان 12 ثانیه و 3 صدم ثانیه کاهش دهد .

این شناگر جوان تیم فارس همچنین در ماده 50 متر پروانه موفق شد با کسب زمان 30 ثانیه و 78 صدم ثانیه رکورد قبلی این ماده را (30 ثانیه و 80 صدم ثانیه) که متعلق به خودش بود را به میزان 2 صدم ثانیه کاهش دهد .

بهترین شناگر مسابقات قهرمانی کشور در ماده 100 متر پروانه نیز توانست با ثبت زمان 1 دقیقه و 7 ثانیه و 99 صدم ثانیه رکورد قبلی این ماده را (1 دقیقه و 8 ثانیه و 1 صدم ثانیه) که به خودش تعلق داشت را به میزان 2 صدم ثانیه کاهش دهد .

شناگر اول تیم فارس در ماده 200 متر پروانه نیز آمادگی خودش را به رخ حریفان کشید و با کسب زمان 2 دقیقه و 32 ثانیه و 72 صدم ثانیه رکورد قبلی این ماده را (2 دقیقه و 34 ثانیه و 59 صدم ثانیه ) که در اختیار خودش بود را به میزان 1 ثانیه و 87 صدم ثانیه کاهش دهد .

علاوه بر حسین زاده از تیم فارس ، سارینا اشتیاقی از تیم تهران نیز موفق شد رکورد ملی ماده 100 متر کرال پشت را جابجا کند و خود را به عنوان دومین شناگر برتر کشور معرفی کند .

اشتیاقی در ماده 100 متر کرال پشت با کسب زمان 1 دقیقه و 10 ثانیه و 15 صدم ثانیه رکورد قبلی این ماده را (1 دقیقه و 11 ثانیه و 40 صدم ثانیه) که در اختیار خودش بود را به میزان 1 ثانیه و 25 صدم ثانیه کاهش دهد .

گفتنی است تیم فارس مقام قهرمانی مسابقات شنای بانوان کشور یادواره شهیده زهرا باقری را کسب کرد و تیم های تهران و البرز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند ./آق

برچسب ها: شنا ، رکورد ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار