سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل با بیان اینکه نمایندگان به جد پیگیر سئوال از رئیس جمهورند، گفت: ‌صبح امروز شنیدم که تعدادی از نمایندگان امضاهای خود را پس گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / کمال‌الدین پیر‌موذن افزود: رئیس مجلس به دنبال دیدار یک ماه گذشته تعدادی از دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی با لاریجانی در مجلس شورای اسلامی و همچنین درخواست مجمع نمایندگان استان به ویژه پیگیری نمایندگان اردبیل، فردای عید قربان به اردبیل سفر می‌کند تا در جمع دانشجویان دانشگاه‌های استان سخنرانی کند.

وی گفت: در این سفر دیداری نیز برای بسیجیان استان و صاحبان عرصه تولید و فعالان بخش اقتصادی با رئیس مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است که این دیدارها و نشست‌ها نیز به صورت فشرده انجام خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: رئیس مجلس در صورت امکان و فرصت پیش آمده در همایش ملی سرمایه‌گذاری خلخال نیز حاضر خواهد شد که این حضور قطعی نیست.

پیر‌موذن گفت: ما از ماه‌ها پیش از رئیس مجلس دعوت کردیم تا در مرکز استان اردبیل حاضر شده و در دیدار با اقشار و گروه‌های مختلف نقطه نظرات خود را مطرح کنند که امیدواریم این سفر یک روزه ثمر‌بخش و مفید به فایده باشد./س 

 

برچسب ها: اردبیل ، سئوال ، از ، رئیس ، جمهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
شاهین فرزانه
۱۹:۰۹ ۲۷ مهر ۱۳۹۱
باسلام وخسته نباشید من ازشماخبرنگاران یک خواهش داشتم میشه این سوال راازنمایندگان مجلس شورای اسلامی اردبیل بپرسیدکه چرادرمجلس به جوانان دراردبیل کارتصویب نمی کنند ؟خواهشن این راازطرف من ازهرسه نماینده بپرسیدباتشکرشاهین فرزانه ازاردبیل