سرپرست سازمان اوقاف و امور خيريه كشور با بيان اينكه 70‌درصد مردم با وقف آشنايی ندارند، گفت: رسانه‌ها نقش مؤثر و ‌بسزايی در معرفی وقف به مردم دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد حجت‌الاسلام علی محمدی، نماينده ولی‌فقيه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خيريه كشور روز گذشته در جمع خبرنگاران مشهد، اظهار كرد: رسانه‌ها بايد با ابزار و امكانات رسانه‌ای خود مردم را با سنت حسنه وقف بيشتر آشنا كنند.

به گزارش ايكنا، وی با بيان اينكه هنوز عده‌ای تبعات منفی وقف را بازگو می‌كنند، افزود: متاسفانه در زمان حكومت پهلوی‌ها و طاغوت، رفتار بدی با وقف شده است تا چهره وقف را مخدوش كنند. هنوز هم اين موضوع در برخی شهرها وجود دارد يا در بعضی موارد، عملكردها سبب می‌شود، گرايش به تفکر بيشتر شود.

سرپرست سازمان اوقاف و امور خيريه كشور گفت: سياست كلی ما اين است كه با مردم مدارا كنيم، رفتار خوبی داشته باشيم، موقوفات را به خوبی و با كمک مردم مديريت كنيم و امانت‌دار خوبی نیز برای مردم باشيم.

حجت‌الاسلام محمدی خواستار اهتمام مردم نسبت به موضوع وقف شد و اظهار كرد: از مردم انتظار داريم به اين سنت حسنه، كه پيامبر اكرم(ص) مردم را نسبت به آن تشويق كردند و خاندان اهل بیت(ع) خود نیز واقف بودند، اهميت بيشتری بدهند و نگذارند اين سنت حسنه به فراموشی سپرده شود.


برچسب ها: سرپرست ، سازمان ، اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.