همزمان با نخستین روز از هفته ورزش و جوانان و در مراسمی با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان سالن زورخانه شهرستان زرندیه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح این پروژه گفت: ساخت سالن‌های ورزشی متعدد به دلیل جمعیت بالای این شهرستان یکی از ضروریات است که می‌طلبد مسئولان ذی‌ربط با تخصیص اعتبارات مناسب زمینه بهره‌برداری جوانان این شهر از فضاها و اماکن ورزشی را فراهم کنند.

شهلا میرگلو بیات اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان در جنگ نرم به دنبال گرفتار کردن جوانان در دام اعتیاد هستند، پرداختن جوانان به ورزش می‌تواند آن‌ها را در برابر دام اعتیاد بیمه کرده و نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کند.

وی تصریح کرد: جوانان زرندیه از استعداد و توانمندی خوبی در رشته‌های مختلف ورزشی برخوردارند که تامین زیرساخت‌های مناسب می‌‌تواند زمینه پرورش این استعداد‌ها را فراهم کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز در این مراسم گفت: عملیات ساخت این سالن از سال 86 با تخصیص اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان آغاز شد.

سعید ملکی افزود: با توجه به فضای نسبتا خوب این سالن امکان برگزاری مسابقات استانی، کشوری و بین‌المللی در مجموعه وجود دارد.

وی بیان کرد: به دلیل نزدیکی زرندیه به استان‌های قم، قزوین، تهران و همدان این سالن آماده خدمات رسانی به این شهرهاست و چنانچه مسئولان ورزش این استان‌ها نیاز داشته باشند می‌توانند از این سالن برای برگزاری مسابقات مختلف استفاده کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی سالن باستانی شهرستان زرندیه را یکی از چهار سالن بزرگ باستانی کشور دانست.

سالن زورخانه شهرستان زرندیه در زمینی به مساحت 400 متر مربع افتتاح و بهره‌برداری رسید./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.