دوستان و همکلاسی های انگلیسی یکی از 4 کودک کشته شده مسلمان در حادثه آتش سوزی دو شب قبل در اسکس انگلستان با حضور در کنار خانه نیمه سوخته دوست خود به او ادای احترام کردند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، یک خانواده مسلمان پاکستانی الاصل، دو شب قبل هدف یک حمله آتش افروزانه در منطقه اسکس انگلستان قرار گرفتند که متاسفانه بر اثر آن مادر خانواده و 4 نفر از فرزندان این خانواده جان باختند.

در یک حرکت زیبا، دوستان و همکلاسی های انگلیسی یکی از 4 کودک کشته شده مسلمان در حادثه آتش سوزی دو شب قبل در اسکس انگلستان با حضور در کنار خانه نیمه سوخته دوست خود به او ادای احترام کردند.


دوستان "مونیب" در کنار خانه او

دوستان "مونیب" 9 ساله که در آتش سوزی جان باخته است پس از شنیدن خبر مرگ دوست خود و این که وی را دوباره ملاقات نخواهند کرد بسیار شوکه شدند. آنها با حضور در کنار خانه آنها که هم اکنون توسط پلیس به عنوان منطقه ای بسته اعلام شده یاد او را گرامی داشتند.

 پلیس انگلستان تاکنون فرضیه حمله نژاد پرستانه را رد نکرده است اما بیشتر برای انحراف اذهان عمومی از مسئله حملات نژاد پرستانه فرضیه ای مربوط به ساکنین قبلی این خانه را مطرح کرده است.

بنا بر شهادت یکی از همسایگان 4 مرد لحظاتی قبلی از شروع آتش سوزی با یک اتومبیل به سرعت از مقابل این خانه دور شدند.

ظاهرا یک سال قبل ساکنین این خانه از ورزشکاران رشته های رزمی بوده است که در مسابقات شرط بندی شرکت می کرده است. پلیس معتقد که آتش افروزان برای تصفیه حساب با این افراد و به این تصور که آنها هنوز ساکن این خانه هستند به آن حمله کردند.

معلمین مدرسه از " مونیب " به عنوان کودکی با استعداد و دوست داشتنی یاد می کنند و می گویند: برای ما از دست دادن او بسیار سخت است. اما سخت تر از آن این مسئله است که چگونه این فقدان را برای همکلاسی های او که عمدتا 8 یا 9 سال دارند تشریح کنیم.


نقاشی دوستان مونیب برای او

همکاران دکتر " عثمانی " پدر خانواده نیز که هم اکنون در بیمارستان است به دیدار او رفته و از دیدن او در این وضعیت بسیار ناراحت شدند. آنها می گویند که وی در تمام مدت به تصاویری خانوادگی خود نگاه کرده و به یاد عزیزان از دست رفته خود است. شرح کامل ماجرا را در اینجا مطالعه کنید.



برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار