رئیس سازمان بسیج مستضعفین، با صدور پيامي شهادت سردار لکزایی، جانشین سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان را تسليت گفت.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پی شهادت سردار حبیب‌الله لکزایی جانشین سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پيام به شرح زير است:

بسم رب الشهدا و صدیقین

شهادت درّی گران قیمت و گوهری بی بدیل در اقیانوس معرفت الهی بوده و تنها کسانی اذن سیراب شدن از این اقیانوس بی متنهی را دارند که به مقام آسمانی معرفت الهی رسیده باشند و شهید به واسطه این معرفت الهی و مقام معنوی، همواره با خون مطهر خویش جامعه را به سوی خوبی‌ها و کمالات رهنمون ساخته و به همین جهت شهید و شهادت چراغ فروزانی است در دنیای تیره و تاریک برای نیل به روشنی مطلق که همان بندگی خالصانه در درگاه باری تعالی می‌باشد.

در توفیق شهادت آنچه در بیانات و وصایای شهیدان به عنوان یادگاری ارزشمند و میراثی جاودان برای نسل های بعدی می‌ماند همواره اطاعت محض از ولایت به عنوان رمز نیل به این توفیق می‌باشد.

بسیجی دلاور و جانباز غیور مرحوم سردار سرتیپ پاسدار حبیبب الله لکزایی جانشین محترم سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان از جمله فرماندهان ارزنده‌ای بود که نه تنها با مقاومت و ایثار و مجاهدت خالصانه در دوران با شکوه دفاع مقدس و پس از آن در میان مردم ولایتمدار استان سیستان و بلوچستان تلاش‌ها و خدمات خالصانه‌ای را از خود به یادگار گذاشت، بلکه با تقدیم فرزندان معصوم خویش به پیشگاه خداوند متعال، ایثار و از خود گذشتگی را به اوج رساند.

اینجانب به نمایندگی از خیل عظیم بسیجیان شهادت پدر شهیدان لکزایی را به ساحت قدسی حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا، امام خامنه‌ای عزیز و امت سلحشور ایران اسلامی به ویژه مردم عزیز و بسیجیان سلحشور و پاسداران خستگی ناپذیر سیستان و بلوچستان و به خانواده معظم آن شهیدان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از محضر خداوند منان علوّ درجات را خواستارم.

انتهای پیام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار