مدير اجرايي فدراسيون شنا گفت: از عليرضايي مي خواهم که بار ديگر تمرينات خود را در تيم ملي از سر بگيرد.


محسن سميع زاده  در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: مدتي است که محمد عليرضايي در تمرينات تيم ملي حضور ندارد به همين دليل از وي مي خواهم که اين شناگر بارديگر در تمرينات تيم ملي حضور پيدا کند.
وي گفت: فدراسيون شنا موظف است در حد بضاعت بهترين شرايط را براي تمام ورزشکاران فراهم کند به همين دليل هر کمکي از دست ما بربيايد دريغ نخواهيم کرد و همچنين ما تمام ورزشکاران را به يک چشم نگاه مي کنيم و به همين دليل عليرضايي از ساير شناگران مستثني نيست.
سميع زاده افزود: اين را قبول دارم که شنا رشته درآمدزايي نيست اماا از او مي خواهم با حضور در تمرينات و همچنين کاهش رکوردها به دنبال خدمت رساني به تيم ملي باشد.
وي در خصوص اعزام تيم ملي به رقابت هاي جهاني استانبول نيز اظهار داشت: مسابقات جهاني استانبول آذرماه سال جاري در رشته مسافت کوتاه برگزار مي شود و با توجه به اينکه پيش از اين شناگران رکوردهاي قابل قبولي را به ثبت نرسانده اند و به همين دليل حضور و يا عدم حضور در اين رقابت ها قطعي نشده است و با توجه به شرايط اقتصادي بايد در اين خصوص تصميم گيري کنيم اما تاکنون سفر به رقابت هاي جهاني لغو نشده است.
وي در پايان يادآور شد: قرار است اولين مرحله رقابت هاي باشگاهي شناي کشور از اوايل آبان ماه استارت بخورد به همين دليل در حال حاضر به دنبال شناسايي شناگران برتر از اين رقابت ها تيم و پس از آن نيز درصدديم تا تيم ملي شناي کشورمان را به اردوي برون مرزي اعزام کنيم./ق

برچسب ها: مسابقات ، جهانی ، استانبول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار