شهردار مشهد گفت: با وجود تاخيرهاي به وجود آمده پل کابلی ميدان امام حسين(ع) که بزرگترین پل کابلی کشور است در عيد سعيد غدير افتتاح مي‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، سيد محمد پژمان در نشستی خبری در خصوص علت تأخير در بهره‌برداري از تقاطع غير همسطح ميدان امام حسين(ع) گفت: اين پروژه نخستين تجربه ساخت پل کابلي در مشهد و بزرگ‌ترين پل کابلي کشور از لحاظ ابعاد و مشخصات فني است که عيدسعيد غديرخم افتتاح رسمي مي‌شود.

وي تاكيد كرد: مسائلي از جمله ضرورت انتقال شبکه‌هاي آب، برق، گاز و ترافيک سنگين جاري در محل اجراي پروژه در اين تأخير تأثيرگذار بود.

وي تصریح کرد: براي اين پروژه تاکنون ۳۷۰ ميليارد ريال هزينه شده است و به عنوان يک کار شاخص مهندسي، نماد و نشانه‌اي خوب براي شهر مشهد خواهد بود.

شهردار مشهد با اشاره به تشديد تحريم‌ها، مشکلات اقتصادي و نوسان قيمت‌ها تصريح‌کرد: در تلاش هستيم که مطابق برنامه و بودجه تنظيم‌شده، کارهاي برنامه‌ريزي شده در شهرداري مشهد را پيش ببريم و براي آن که در شهر کارهاي مرتبط با زندگي مردم محقق شود، برعهد و پيمان خود هستيم و هيچ سستي و رکودي در کارهاي شهري و عمراني نخواهيم داشت.

وي افزود: همه انگيزه، سرمايه و منابع را به ميدان آورده‌ايم و بهترين شرايط را به دست خودمان براي شهر رقم مي‌زنيم و به مردم ثابت مي‌کنيم با وجود تنگناهاي ايجاد شده و تلاش بيهوده دشمنان براي ناکارآمد کردن نظام و مسئولان، رونق، عمران و توسعه شهر را جدي گرفته‌ايم و اثبات خواهيم کرد که در شرايط سخت هم با انگيزه و با نشاط کار مي‌کنيم. /س

برچسب ها: افتتاح ، بزرگترین ، پل ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.