گل محمدی مربی ایرانی تیم بسکتبال بلنت تغییر وزیر ورزش ترکمنستان را عامل توجه بیشتر انها به بسکتبال می داند و اشاره می کند: علاقه زیادی به همکاری با این کشور برای رشد بسکتبالشان دارم.

عاشور گل محمدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ از همکاری اش با تیم بسکتبال بلنت ترکمنستان می گوید: هر تیمی که در بازی فالکونز و ترکمنستان برنده شود به جمع چهار تیم صعود می کند و این افتخار بزرگی برای هر کدام محسوب می شود. حالا که شرایط جام باشگاهها به این شکل پیش رفته که تعداد تیمهای کمتری در آن شرکت دارند باید از آن استفاده کنیم و البته نبرد با فالکونز هم سخت است.

وی ادامه می دهد: پیش از این با نریمان سرمربی تیم آشنایی داشتم و با توجه به روابط قبلی با فدراسیون ترکمنستان، پیش از جام باشگاهها مذاکراتی با آنها انجام داده و قرار بر این شد که در این رقابتها همراهشان باشم.

** دو بازیکن خوب ترکمن در ترکیه بازی می کنند

ترکمنستان به تازگی به دنبال پیشرفت بسکتبال خود افتاده و گویا وزیر ورزش جدید این کشور تمایل زیادی به راه افتادن این ورزش در کشورش دارد. گل محمدی توضیح می دهد: تیم فعلی بلنت ترکیبی از تیم ملی است و البته دو بازیکن خوب ترکمن هم در لیگ ترکیه بازی می کنند که در صورت حضور آنها تیم قوی تر می شد. اما به هر حال شرکت در جام باشگاهها هم برای کشور غیر بسکتبالی ای مثل ترکمنستان افتخار است. ضمن اینکه در شرایط فعلی تنها شروع کار برایشان مهم است. من هم در ادامه باید برای نوع همکاری ام با بسکتبال این کشوروارد مذاکره شوم. شخصا علاقه زیادی به پیشرفت دادن بسکتبال در این کشور دارم.

مربی اسبق دانشگاه آزاد که 3 ماه پیش با هزینه شخصی برای دوره مربیگری به یونان رفت، اشاره می کند: تمام بازیکنان بلنت ترکمن هستند و تنها دو بازیکن ازبک به عنوان یار خارجی تیم را همراهی می کنند.

وی اضافه می کند: تا پایان سال با تیمهای پایه دانشگاه آزاد قرار داد دارم. سال قبل با تیم نوجوانان در کشور سوم شدیم و امسال تیم نونهالان باشگاه اول شد. دانشگاه کار پایه ای خوبی روی بسکتبال انجام داده و من هم تا پایان قراردادم باید به همکاری ام با این باشگاه ادامه دهم./آق

برچسب ها: بسکتبال ، بلنت ، ترکمنستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار