مشاور مقام معظم رهبري در ستاد كل نيروهاي مسلح با تأکيد بر اين که اگر کسي يا کشوري به ايران تعرض کند در گرداب عميق ايران غرق خواهد شد، افزود: به شيطان بزرگ توصيه مي‌کنيم که عاقلانه رفتار کند.

امير حسام هاشمي مشاور مقام معظم رهبري در ستاد کل نيروهاي مسلح در گفتگو با خبرنگار دفاعي ـ امنيتي باشگاه خبرنگاران با اشاره به آمادگي نيروهاي مسلح کشور اظهار داشت: آمادگي نيروهاي مسلح با سال‌هاي ابتداي جنگ هشت ساله قابل مقايسه نيست؛ ما اکنون نيروي مسلحي داريم که با تکيه بر توان خود، تمام تجهيزات، سلاح‌ها و امکانات نظامي را توليد مي‌کند.

وي با بيان اينکه ما با استفاده از تجربه هشت سال دفاع مقدس، آمادگي بسيار بالايي براي حضور در ميدان‌هاي نبرد داريم، افزود: امروز فرماندهان نيروهاي مسلح، افرادي آب‌ديده و مجرب هستند که ضمن برخورداري از دانش و بينش عالي، آموزش‌هاي بسيار خوبي را در دوره‌هاي مختلف طي کرده‌اند.

مشاور مقام معظم رهبري در ستاد کل نيروهاي مسلح با بيان اينکه امروز جوانان برومند در نيروهاي مسلح، افتخارات بسيار بزرگي را براي کشور رقم زده‌اند، تصريح کرد: دانش نيروهاي مسلح ما به روز است و آنها تهديدات را خوب مي‌شناسند و براي هر تهديدي برنامه دارند.

امير هاشمي با بيان اينکه دشمنان از آمادگي کامل نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران آگاهي کامل دارند، اظهار داشت: امروز موشک‌هايي با برد 2000 کيلومتر داريم و پهپادهاي پيشرفته‌اي توليد کرده‌ايم که همگي اينها از عوامل بسيار خوب بازدارندگي است.

وي با اشاره به اينکه دشمن به اين موضوع واقف است که در صورت تعرض، ايران براي آنها جاي امني نخواهد گذاشت، خاطرنشان کرد: اگر کسي يا کشوري به ايران تعرض کند در گرداب عميق ايران غرق خواهد شد؛ به شيطان بزرگ(آمريکا) توصيه مي‌کنيم که  عاقلانه رفتار کند، موقعيت را خوب بسنجد و هر سخني را به زبان نياورد.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار