به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران مهندس سید جعفر تشکری هاشمی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان تاکسیرانی که صبح امروز برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: تشكري هاشمي افزود: تا 6 سال پیش تعداد 35 هزار تاکسی ران به منظور انجام امور شغلی شان مجبور و به مراجعه مستقیم سازمان تاکسیرانی بودند و مشکلات اتلاف وقت، ازدحام و عدم رسیدگی، نارضایتی تاکسیرانان و شهروندان را به همراه داشت.
افزود: اما امروز با وجود فعالیت بیش از 78 هزار دستگاه تاکسی در سطح تهران، چنین مشکلاتی کاملا منسوخ شده و همان گونه که شاهد هستیم در تمامی مناطق 22 گانه شهر تهران، دفاتر و شرکت های تاکسیرانی تأسیس شده و توسط این مرکز به امور مراجعین رسیدگی می شود و این تمرکز زدایی در سازمان تاکسیرانی، رضایت شهروندان را به همراه داشته است./ف