روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: مهندس میثم مظفر به عنوان مدیر عامل سازمان تاکسیرانی منصوب شد و مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل سازمان تاکسیرانی صبح امروز در ساختمان اداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران برگزار شد.

سامان طهرانیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در این مراسم که با حضور معاون شهردار تهران و جمعی از مدیران شهرداری تهران برگزار شد محمد بافنده از اهدافی که در طول یک سالی که خدمت می کردند صحبت کردند و اينكه در زمینه تامین وضعیت خانواده های تاکسیرانان اقدامات زیادی انجام داده اند.

احمدی بافنده در ادامه درباره فعالیت های صورت گرفته در این سازمان افزود: نوسازی ناوگان تاکسیرانی یکی از اولویت های اصلی ما در سازمان در این زمینه اقدامات زیادی انجام دادیم.

وی تصریح کرد: بالا بردن کیفیت ورود خودروهای جدید ناوگان تاکسیرانی، تامین جایگاه سوختگیری تاکسی های دوگانه سوز و رفع مشکلات آنان نیز از مشکلاتی بود که تلاش کردیم آنها را برطرف کنیم و پیگیری و اقدامات زیادی در این زمینه انجام دادیم.

بافنده اظهار داشت: در بحث هوشمند سازی ناوگان تاکسیرانی نظیر صدور کارنامه هوشمند برای تاکسیرانان انجام داده ایم و به زودی شاهد تحولات این زمینه خواهیم بود./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار