معاون اداره كل بهداشت و درمان سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی كشور از اماكن عمومی ، خدماتی و بهداشتی و بندهای اقامتی زندان های استان اردبیل بازدید كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ بررسی چگونگی اجرای برنامه های كاهش آسیب رفتارهای پر خطر در این زندان ها و مجتمع های حرفه آموزی و اشتغال پارس آباد و اردبیل از اهداف این بازدید بود.

ابراهیمی در این بازدید ارایه خدمات بهداشتی و درمانی ، آموزش مهارت های اساسی زندگی از جمله پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر ، ارتباطات فردی ، كنترل خشم و خدمات مشاوره ای بویژه اجرای طرح متادون درمانی را از عوامل اصلی درمان ، بازسازی روحی و جسمی مددجویان و كاهش ناهنجاری ها در زندان ها ذكر كرد.

وی گفت: جلب همكاری مشاوران و روانشناسان اعزامی از سوی اداره بهزیستی شهرستان ها در قالب تفاهم نامه و به صورت رایگان از موفقیت های طرح كاهش آسیب در زندان های استان بویژه زندان مشگین شهر است.

معاون اداره كل بهداشت و درمان سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی كشور با بیان این كه واحد بهداشت و درمان از نظر نیروی انسانی و تجهیزات نیازمند تجدید نظر و تقویت می باشد افزود: خدمات شبانه روزی عوامل بهداشت و درمان در خور توجه و عامل ایجاد امنیت و بهداشت روانی در زندان ها محسوب می شود.

وی تدوین برنامه عملیاتی طرح ستاد كاهش آسیب رفتارهای پر خطر در بحث آموزش و درمان را مفید دانست./س

برچسب ها: اردبیل ، بازدید ، از ، زندانها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.