مربی تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: کار با شکست کره جنوبی تمام نشده است تا جام جهانی راه زیادی داریم.

محمد خرمگاه مربی تیم ملی فوتبال امید در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: برای صعود به جام جهانی 2014 برزیل هنوز راه زیادی داریم، 4 بازی آینده مقابل تیم های گروه مان تعیین کننده است چون هنوز کار تمام نشده و حریفان همچون ازبکستان و قطر در جدول به دنبال تیم ملی فوتبال ایران هستند.

وی ادامه داد: در بازی با کره جنوبی توانستیم با همت و غیرت ایرانی 3 امتیاز ممکن را از حریف پر قدرت خود بگیریم، حس و اراده ملی پوشان برای گرفتن 3 امتیاز ستودنی بود.

خرمگاه در مورد عملکرد ملی پوشان در بازی سخت مقابل کره جنوبی تصریح کرد: کره جنوبی حریف پر قدرتی برای ما بود که قبل از بازی نیز گفته بودم که بازی سختی را مقابل آنها خواهیم داشت چون آنها تیم بسیار خوب و تاکتیکی در مقابل نشان دادند و چند بار تیر دروازه ما را به لرزه در آوردند.

وی ادامه داد: با غیرت و اراده ایرانی ملی پوشان شکست کره جنوبی در سئول نیز در دور برگشت دور از دسترس نیست و مثل این بازی با هوش و با غیرت بازی کنیم.

خرمگاه خاطرنشان کرد: تیم ملی در بازی با کره جنوبی منطقی بازی کرد و کاملاً احساسی بازی کردن را کنار گذاشته بود تدابیر کی روش طوری بود که بازی در دست ما بود.

وی ادامه داد: اخراج شجاعی نیروی مضاعفی به بازیکنان تیم ملی داد که ملی پوشان بیشتر از قبل دوندگی داشته باشند و همین مسئله به ما کمک کرد تا جای خالی شجاعی پر شود و سپس یک گل سخت و حساس را به ثمر برسانیم و امیدواری برای بازی های آینده و صعود به جام جهانی بیشتر شود./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار