وبلاگ حاميان رهبري گزيده بيانات جديد ايشان را اورده اند.

1-رهبر انقلاب : نخبگان در هر مرحله باید فرصت ها و تهدیدات را در نظر داشته باشند / قضاوت من از پیشرفت کشور مثبت است

2-رهبر انقلاب : در مسیر پیشرفت باید عزم راسخ ، امید ، صبر ، برنامه ریزی و هوشیاری داشت / در طول دوران انقلاب بطور مرتب پیشرفت کرده ایم ، اما هرگز پیشرفت کشور به سوی آن قلّه مورد نظر ، متوقف نشده است .

3-رهبر انقلاب : از ابتدای انقلاب تا کنون سیر صعودی داشته ایم / در امور زیر بنایی ، خدماتی ، معنویت ، دانش و فناوری داشته ایم / کشور دارای ثبات سیاسی است ؛ اختلاف نظر های سیاسی نتوانسته این ثبات را از بین ببرد .

4-رهبر انقلاب : حضور نسل جوان در همه عرصه دارد خود را  نشان میدهد / منابع کشور ما نسبت به جمعیت و وسعت  سرزمین بیشتر است .

5-یکی از سیاست های اشتباه ما از اواسط دهه 70 مسئله  «تجدید نسل» است / یکی از خطا هایی که خود بنده نیز در آن مقصرم ، همین موضوع است که باید از اواسط دهه 70 آن را متوقف می کردیم .

6-تحریمها مسأله جدی نیست ، می گویند اگر ملت ایران دست از انرژی هسته ای بردارند ، تحریم ها برداشته می شوند ، دروغ می گویند / ایستادگی و مقاومت ملت ایران دلیل این دشمنی ها با کشور ماست .

7-دشمن ممکن است مشکلاتی بوجود بیاورد و برخی بی تدبیری ها هم این مشکلات را افزایش می دهد ، اما اینها چیزی نیست که ملت ایران نتواند آن را مهار کند .

8-در همین روزهایی که نواسانات ارز بود و چند نفر در خیابان سطل آشغال آتش می زدند ، آنها خوشحالی می کردند/ شما که یکسال است در خیابان هایتان تظاهرات است / مردم در آمریکا و اروپا گرفتاری شدیدی دارند .

9-آنجایی که دشمن حس میشود همه باید لحظه ای واکنش نشان دهند / مسئولان اتحاد لازم و مسئولیت پذیری داشته باشند / تقصیر را گردن هم نیندازید / در قانون نقش دولت ، مجلس و قوه قضائیه معلوم است

10-مسئولان کشور دلسوزند ؛ همه انسانیمو اشتباهاتی از ما سر میزند لیکن همه اشتباهات قابل جبران است / همه باید به وظایف خود عمل کنند با همدلی و همزبانی داشته باشند .

11-علاج واقعی مشکلات اقتصادی کشور « تولید ملی » است / شرط عبور از مشکلات پایداری ، ثبات ، موقع شناسی مسئولان است .

12-نخبگان به مسائل اصلی امروز توجه داشته باشند / اگر بخواهیم هدفهای ملت ایران را در یک مفهوم خلاصه کنیم ، عبارت است از مفهوم پیشرفت ؛ با تعریفی که اسلام از آن می کند .

برچسب ها: امام ، خامنه ای ، حامیان ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار