سرمربیان تیمهای مهرام و دهوک در پایان نبرد روز دوم جام باشگاههای سکتبال آسیا از تیمهای خود رضایت داشتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ در انتهای بازی تیمهای دهوک و مهرام هر دو سرمربی از تیم خود راضی بودند. مصطفی هاشمی که اعتقاد داشت با توجه به بدقلق بودن تیم عراقی بازیکنانش بازی خوبی انجام داده اند و حمزه عبید سرمربی دهوک که با توجه به غیبت دو بازیکنش از ایستادگی بازیکنانش مقابل مهرام راضی بود.

مصطفی هاشمی می گوید: دهوک تیم بدقلقی در غرب آسیا است و با گرفتن دو آمریکایی برای دقایقی تیممان را اذیت کردند. اما بازیکنان خوب ما نتیجه خوبی را در نهایت رقم زدند.

وی در مورد یک تغییر در ترکیب ابتدایی امروز تاکید می کند: ما برحسب تیم مقابل ترکیب را می چینیم و بر این اساس امروز موسی را از ابتدا وارد زمین کردیم.

سرمربی مهرام اشاره می کند: تیم ما با یک روز استراحت و بازی ساده مقابل ترکمنستان برای دیدار با الریاضی در روز پایانی مرحله مقدماتی آماده می شود.


**عبید: مهرام تیم قابل احترامی در آسیا است

حمزه عبید سرمربی تیم دهوک نیز تاکید می کند: مهرام تیم بسیار خوبی در آسیا است که با سابقه چندین قهرمانی در آسیا بسیار سرسخت بازی می کند. ما برای این تیم احترام زیادی قائلیم.

وی ادامه می دهد: دو بازیکن خوب ملی ما یعنی مایکل شمعون در پست دو و جونیور داوود در پست 3 به خاطر دریافت نکردن برگه بازی شان تا امروز اجازه بازی پیدا نکردند اما به بازی با الریاضی می رسند و قول می دهم با این بازیکنان نمایش بهتری از دهوک را شاهد باشیم.

عبید تمام هدف تیمش را نمایش خوب در بین چهار تیم می داند: با رسیدن دو بازیکن غایبمان و رفتن به جمع چهار تیم، چهره متفاوتی را از دهوک به همه نشان می دهیم./آق
برچسب ها: بسکتبال ، مهرام ، دهوک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار