در پي مشاجره يك زوج سرايدار در يكي از محله‌هاي تهران، راز سرقت يك كيلو طلا توسط مرد سرايدار كه آن را از خانه‌اي در منطقه قيطريه دزديده بود، فاش شد.

 به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، شامگاه بيستم مهر امسال، زني با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تهران تماس گرفت و خبرداد كه شوهرش طلا و مدارك مسروقه‌اي را به خانه‌شان در يك مجتمع مسكوني در خيابان آرامش در شمال تهران آورده است. در پي اين تماس، ماموران انتظامي كلانتري 103 گاندي براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند و به تحقيق از زن جوان پرداختند.

زن، شوهر سارقش را لو داد

زن جوان به پليس گفت: من و شوهرم سرايدار مجتمع هستيم. هنگام جمع‌آوري و نظافت وسايل خانه متوجه شدم، شوهرم يك كيسه حاوي طلا را در كمد پنهان كرده است. با ديدن طلاها، از شوهرم موضوع را پرسيدم كه وي به جاي پاسخ دادن به من، فحاشي كرد و كتكم زد و با برداشتن كيسه طلا از خانه بيرون رفت. با اطلاعات به دست آمده از اين زن، ماموران محل مجتمع را تحت نظر گرفتند تا اين كه چند ساعت بعد شوهر وي را كه قصد داشت وارد مجتمع شود، شناسايي و دستگير كردند. با انتقال مرد سرايدار به كلانتري 103 گاندي، تحقيق از وي آغاز شد.

انكار مرد سرايدار

متهم در بازجويي مقدماتي ادعا كرد به دليل اين كه همسرش را كتك زده، او با گفتن حرف‌هاي دروغ قصد دارد از وي انتقام بگيرد. در مرحله بعدي، وقتي ماموران مرد سرايدار را در مواجهه با همسرش قرار دادند، وي اعتراف كرد گفته‌هاي همسرش صحت دارد و وي يك كيسه طلا را از خانه‌اي در تهران دزديده است.

متهم با اشاره به نحوه سرقت گفت: علاوه بر سرايداري به عنوان نظافتچي در خانه‌هاي مردم نيز كار مي‌كردم. يك ماه پيش براي نظافت به خانه زوجي در قيطريه تهران رفتم. هنگام نظافت آنجا متوجه شدم زن صاحبخانه طلا و جواهر بسياري در خانه‌اش نگهداري مي‌كند و اكنون به سفر رفته و خانه را به اقوامش سپرده است. متهم اضافه كرد: همان روز از غفلت خواهر صاحبخانه استفاده كردم و كيسه طلاها و تعدادي مدارك متعلق به صاحبخانه را كه در كمد بود، دزديدم. در اين مدت طلاها را در خانه پنهان كرده بودم و به دنبال فرصتي براي يافتن مشتري و فروش آنها بودم كه دستگير شدم. اكنون طلاها را در يك كارتن گذاشته و در انباري خانه همسايه‌مان كه كليد آن را در اختيار دارم، پنهان كرده‌ام. در پي اظهارات متهم و بازرسي از انباري، كيسه حاوي يك كيلو طلاي مسروقه كشف و ضبط شد.

با كشف اموال دزدي، ماموران كلانتري 103 گاندي با خانه شاكي تماس گرفتند و معلوم شد، آنها هنوز از مسافرت بازنگشته‌اند و يكي از نزديكان صاحبخانه كه روز گذشته براي آب دادن به گلدان‌هاي خانه رفته بوده، متوجه سرقت كيسه طلا شده و موضوع را به پليس خبرداده است.

بنابراين گزارش، متهم با قرار قانوني در اختيار پايگاه سوم پليس آگاهي تهران قرار گرفت و تحقيقات براي مشخص شدن ديگر جرايم وي ادامه دارد. اموال مسروقه نيز تحويل خانواده مالباخته شد.

منبع: جام جم

برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار