سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی مقابل کره جنوبی گفت: کارمان را برای مقابله با ازبکستان از فردا شروع می کنیم، هدفمان صعودبه جام جهانی است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در جمع خبرنگاران گفت: ملی پوشان عملکرد مناسبی مقابل کره جنوبی داشتند و توانستند 10 نفره این تیم را شکست دهند، به آنها خسته نباشید می گویم.

وی تصریح کرد: البته باید بگویم با این 3 امتیاز به جایی نرسیده ایم و برای صعود به جنام جهانی راه زیادی در پیش داریم، از فردا کارمان را برای مقابله با ازبکستان شروع می کنیم.

وی ادامه داد: داوری دیدارمان مقابل کره بسیار ضعیف بود، البته باید روحیه مان را حفظ کنیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم، همانطور که ملی پوشان امشب عمل کردند و نتیجه خوبی هم گرفتند.

کی روش در باره اخراجش از کنار زمین گفت: این مسئله مشکلی بوجود نمی آورد چرا که دستیاران خوبی دارم وآنها در نبودم کارها را به خوبی پیش می برند.

برای رسیدن به جام جهانی راه درازی در پیش داریم، در یک مسابقه می بریم و در مسابقه ای دیگر می بازیم، مهم این است که برای رسیدن به موفقیت تلاش کنیم. به حمایت هواداران نیاز داریم تا بتوانیم مقابل ازبکستان هم پیروز شویم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار