شهردار منطقه 10 در تشریح اقدامات در خصوص بهسازی و مناسب سازی فضاهای شهری ، از اجرای350 هزار متر مربع عملیات روکش آسفالت در معابر منطقه 10 خبر داد .

  به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از  شهرداری منطقه 10 ، فرامرز عظیمی شهردار منطقه  استفاده از فضاهای شهری متناسب با نیاز اقشار مختلف را حق طبیعی شهروندان دانست و گفت : به منظور بهسازی معابر و تسهیل در تردد شهروندان ، عملیات مرمت روکش آسفالت و هدایت آبهای سطحی با اصلاح شیب به مساحت 350 هزار متر مربع در معابر سطح منطقه از جمله خیابان های قزوین و آزادی اجرا شد .
وی در ادامه با اشاره به احداث و بازسازی انهار خاطر نشان کرد : بر اساس بازدیدهای میدانی انجام شده و در خواست های شهروندان در راستای رفع مشکلات و اصلاح شیب انهار همچنین جلوگیری از بروز آبگرفتکی ، 10 هزار متر از انهار منطقه با نصب دریچه فلزی و گریتینگ احداث و بازسازی شد .
عظیمی با بیان این که عملیات پیاده روسازی نیز در برخی معابر منطقه انجام شد افزود : پیاده رو از جایگاه ویژه ای در سیستم حمل و نقل شهری برخوردار است و در این راستا 18 هزار متر مربع از پیاده روهای منطقه با استاپر سنگی ، نیمکت سنگی و بتنی و اجرای مسیر ویژه نابینایان و معلولین بازسازی شد .
وی ادامه داد : به منظور تسهیل در تردد معلولین و جانبازان یک هزار متر مربع از معابر با نصب پل روی انهار با پروفیل فلزی و نصب نرده و جان پناه در تقاطع ها مناسب سازی شد همچنین رفع نقص و بازسازی سرویس های بهداشتی ، نصب کفپوش زمین بازی کودکان ،نصب مبلمان شهری در معابر و بوستان های منطقه از دیگر اقدامات منطقه در راستای ارائه خدمات  بهینه به شهروندان است./ف
برچسب ها: عملیات ، روکش ، آسفالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار