ورود 5 ميليارد دلار ارز تقلبي، خودكفايي ايران در تولید داروهای رادیو هسته‌ای، تاكيد چندباره پارلمان به دولت براي تقديم به‌موقع بودجه 92، علت عدم رشد احزاب سياسي در ايران و آغاز رزمايش "الي بيت‌المقدس" از فردا از مهمترين عناوين خبري روز سه‌شنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز(سه‌شنبه) به اين شرح است:


مردمي‌کردن اقتصاد، تنها راه برون‌رفت از بحران اقتصادي است
رئيس مجلس شوراي اسلامي با تأکيد بر لزوم توجه به بخش خصوصي گفت: اگر مردمي‌کردن اقتصاد عملياتي شود و کارخانه‌ها و پروژه‌هاي عمراني را به سمت بخش خصوصي هدايت کنيم، مي‌توانيم از بحران اقتصادي جلوگيري کنيم.



ورود 5 ميليارد دلار ارز تقلبي توسط افراد عادي امكان‌پذير نيست
دبير كميسيون اقتصادي مجلس با اشاره به اينكه ورود 5 ميليارد دلار ارز به داخل كشور از افراد عادي بر نمي‌آيد، گفت: اين اشخاص يا قدرتمند بودند و يا حاميان قدرتمندي داشتند كه اين حاميان بايد هرچه سريعتر توسط دستگاه قضا شناسايي و با آن‌ها برخورد قاطعي صورت گيرد.



ایران سال آینده در تولید داروهای رادیو هسته‌ای به خودکفایی می‌رسد
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی از بازدید اعضای کمیسیون متبوعش از نیروگاه اتمی اراک خبرداد.



حذف شبكه‌هاي صدا و سيما از هاتبرد براي جلوگيري از انتشار پيام فرهنگي، ايراني-اسلامي در محافل بين‌المللي است
نماينده مردم تهران حذف شبكه‌هاي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران از هاتبرد را نشان از ابر قدرتي معنوي جمهوري اسلامي ايران دانست.



توقف ارسال برنامه‌هاي صداو سيما از ماهواره هاتبرد به لحاظ حقوقي پيگيري مي‌شود
عضو هيئت‌‌رئيسه كميسيون فرهنگي مجلس گفت: توقف ارسال برنامه‌هاي صداوسيماي‌ جمهوري‌اسلامي ايران از طريق ماهواره هاتبرد را به لحاظ حقوقي پيگيري خواهيم كرد چرا که اين امر برخلاف مقررات بين‌المللي است.



تاكيد چندباره پارلمان به دولت براي تقديم به‌موقع بودجه 92
سخنگوي كميسيون برنامه و بودجه مجلس از تاكيد چندباره پارلمان به دولت براي تقديم به‌موقع بودجه 92 خبر داد.


حركت در جهت گسترش اختلاف و درگيري در منطقه، سهيم‌شدن در نقشه دشمنان است
رئيس‌جمهور با بيان اينکه بدخواهان و دشمنان ملت‌هاي منطقه به دنبال آن هستند تا تمام کشورهاي منطقه را تضعيف و تحت سلطه خود قرار دهند، گفت: هر کس در منطقه در جهت گسترش اختلاف و درگيري حرکت کند، در نقشه دشمنان سهيم است.



هیچ عاملی نمی‌تواند به روابط برادرانه دو ملت ایران و آذربایجان خدشه وارد کند
رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در دیدار رئیس جمهور آذربایجان با تأکید بر اینکه هیچ عاملی نمی‌تواند ملت‌های ایران و آذربایجان را از یکدیگر جدا کند، تصریح کرد: روابط ایران و آذربایجان برادرانه و بسیار عمیق و گسترده است و توطئه‌ و هیاهوی دشمنان نمی‌توانند خدشه‌ای در آن وارد کند.



کرباسچي مسئول پرداخت غرامت 100 ميليوني است
مدير مسئول سابق روزنامه كارگزاران گفت: به طور قانوني هزينه تامين روزنامه‌اي كه صاحب امتياز و مدير مسئول آن 2 نفر هستند به عهده صاحب امتياز است و مدير مسئول فقط در مقابل تحريريه، محتوا و نيروهاي تحريريه مسئول است.



علت عدم رشد احزاب سياسي در ايران/ رقابت‌هاي ناسالم انتخاباتي اخلاق را از جامعه زدوده است
دبيركل جمعيت فداييان اسلام گفت: بعضي افراد براي ورود به انتخابات بسيار عجله دارند به نحوي كه در ادامه راه در مي‌مانند لذا براي شركت در انتخابات بايد در زمان قانوني وارد آن شد.



علت حيات سياسي اصلاح‌طلبان پس از انقلاب
قائم‌مقام جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي با بيان اين مطلب كه تحركات امثال خوييني‌ها در زمان حضور حضرت امام‌(ره) نيز مورد تأييد ايشان نبود،‌ گفت: حضرت امام(ره) تنها به اين خاطر كه مصلحت‌هاي نظام در برابر استكبار خدشه‌دار نشود از اين جريان حمايت مي‌كرد.



اجازه نخواهيم داد هيچ‌ جرياني باعث فتنه در فضاي دانشگاه شود
رئيس واحد علوم و تحقيقات گفت: ما به عنوان عضوي از جامعه دانشگاهي هرگز اجازه نخواهيم داد كه هيچ جرياني باعث فتنه در فضاي دانشگاه شده و ما را از مسير انقلابيمان منحرف كند.



غرب به بهانه آزادي بيان مي‌خواهد دنيا را به فتنه و آشوب بكشاند/ شهادت تعداد زيادي از مسلمانان در مقابله با اهانت به پيامبر
مشاور رئيس جمهور در امور اهل سنت گفت: غرب به بهانه آزادي مي‌خواهد دنيا را به فتنه و آشوب بكشد و ساخت فيلم موهن عليه پيامبر اعظم(ص) تنها اهانت به پيامبر نيست بلكه راه را براي اهانت به ديگر اديان نيز باز مي‌كند.



رزمايش "الي بيت‌المقدس" فردا آغاز مي‌شود/ تکذيب دخالت سپاه در اختلال سايبري ديگر کشورها
فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ ضمن تشريح اهداف رزمايش "الي بيت‌المقدس گفت: سپاه هيچگونه دخالتي در زمينه اختلال سايبري سيستم‌هاي اطلاعاتي کشورهاي ديگر انجام نداده و اخبار منتشره در اين مورد کذب محض است.



سفر اخضر ابراهيمي در راستاي نقش مهم ايران در حل معادلات منطقه و جهان صورت گرفته است
يك كارشناس سياست خارجي گفت: ايران كشوري است كه در معادلات منطقه و حل بحران سوريه نقش مهمي دارد و سفر اخضر ابراهيمي در همين راستا صورت گرفته است.



قطع پخش شبکه‌های ایرانی از "هاتبرد" را پیگیری می‌کنیم
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اقدام غربی‌ها در جلوگیری از پخش شبکه‌های ایرانی از ماهواره هاتبرد را از راه قانونی پیگیری خواهیم کرد.



سه انتصاب در سازمان بازرسي كل كشور
رئيس سازمان بازرسي كل كشور براساس احكامي جداگانه، روساي مركز پژوهش‌هاي سلامت اداري و مبارزه با فساد، مركز برنامه ريزي و بودجه و مدير كل منابع انساني و تحول اداري اين سازمان را منصوب كرد.



استفاده از منابع دولتي براي تبليغات انتخاباتي جرم است
يك حقوقدان گفت: استفاده از منابع دولتي و بيت‌المال براي فعاليت انتخاباتي جرم است و برابر قانون با مجرمان برخورد خواهد شد.



زورگوهای غرب کوچک‌تر از آن هستند که ملت مبارز ایران را به زانو درآورند/ خدمت بی‌منت به مردم؛ نعمتی الهی برای مسئولان
جمعی از نخبگان و برگزیدگان اقشار مختلف استان خراسان شمالی صبح امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.



روابط تهران، توكيو نبايد تحت تأثير زياده‌خواهي‌هاي قدرت‌هاي زورگو قرار گيرد
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت:انتظار تهران از توكيو اين است كه در روابط دوجانبه تحت تأثير زياده‌خواهي‌هاي قدرت‌هاي زورگو قرار نگيرد.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار