مشاور رئيس جمهور در امور اهل سنت گفت: غرب به بهانه آزادي مي‌خواهد دنيا را به فتنه و آشوب بكشد و ساخت فيلم موهن عليه پيامبر اعظم(ص) تنها اهانت به پيامبر نيست بلكه راه را براي اهانت به ديگر اديان نيز باز مي‌كند.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، مولوي محمد اسحاق مدني، مشاور رئيس جمهور در امور اهل سنت در مراسم نشست رهبران و انديشمندان ديني ايران که با موضوع «كرامت اديان و محكوميت اهانت به مقدسات ديني»‌ برگزار شد، با محكوم كردن اهانت به پيامبر گرامي اسلام (ص) اظهار داشت: تمام دين‌هاي خداوند نزد مسلمانان قابل احترام بوده و براي مسلمانان، ايمان به پيامبر لازم است، چرا كه پيامبر و ديگر انبياء الهي نام خدا را به انسان‌ها رسانده‌اند.

وي افزود: يك مسلمان حق ندارد به كسي كه قبولش ندارد اهانت كند و هيچ موقع نبايد به خود اجازه دهد به مقدسات ديني ديگران توهين كند.

مدني با بيان اين كه انسان تعجب مي‌كند غربي‌هايي كه خود را پرچمدار تمدن مي‌دانند و ما را عقب‌افتاده فرض مي‌كنند به اسم آزادي بيان به پيامبر گرامي اسلام(ص) اهانت مي‌كنند.

مشاور رئيس جمهور در امور اهل سنت تصريح كرد: آنها احساسات يك ميليارد و 500 ميليون مسلمان كه پيامبر را از جسم خود هم بيشتر دوست دارند ناديده مي‌گيرند و اهانت مي‌كنند؛ ما در تاريخ انسان‌هايي را داشته‌ايم كه به دليل ممانعت از اهانت به پيامبر جانشان‌ را از دست داده‌اند. مسلمانان زيادي در مقابله با اهانت به پيامبر شهيد شده‌اند.

وي با بيان اين كه اين چه آزادي بياني است كه دنيا را به آشوب مي‌كشد، افزود: آنها يك انسان بي‌فرهنگ و بي‌تمدن را آزاد گذاشته‌اند تا مسلمانان را تحريك كند و با احساسات آنان بازي مي‌كند؛ اين آزادي نيست.

مدني افزود: غرب مي‌خواهد با نام آزادي دنيا را به فتنه و آشوب بكشاند و ساخت فيلم موهن، تنها اهانت به پيامبر نيست بلكه راه را براي اهانت به ديگر اديان باز مي‌كند.

مشاور رئيس جمهور  ادامه داد: آنها به هيچ دين و آييني معتقد نيستند، همانگونه كه قدم اول را در جهت توهين به نبي اكرم برداشتند، قدم ديگر را نيز در جهت توهين به ديگر اديان برخواهند داشت.

وي در امور اهل سنت در پايان خاطرنشان كرد: براي جلوگيري از اقدامات شيطاني توهين‌كنندگان بايد تمام اديان الهي و انسان‌هاي عاقل دست به دست هم دهند و از مسلمانان حمايت كنند تا ديگر شاهد چنين حادثه‌اي در دنيا نباشيم.

لازم به ذکر است که اين مراسم به همت روابط بين‌الملل سازمان بسيج مستضعفين و سازمان فرهنگي ارتباطات اسلامي برگزار شده است.

انتهاي پيام/ش3

برچسب ها: مدنی ، رهبران ، پیامبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار