فرمانده سپاه نينواي گلستان با اشاره به راهبرد دشمن در تحريم و فشار اقتصادي عليه مردم ايران گفت: اقتصاد مقاومتي تنها راه مقابله با جنگ اقتصادي دشمن است.

  به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران از  پايگاه اطلاع رساني پليس، سردار "محمدحسين بابايي" فرمانده سپاه نينواي گلستان  پيروزي انقلاب اسلامي را سرآغاز حركتي نوين در جامعه جهاني دانست و گفت: پيروزي انقلاب برنامه 400 ساله اقتصاد غرب را به هم ريخت.
 وي با اشاره به اين كه اقتصاد غرب دين را عامل بدبختي در جهان مي داند تصريح كرد: پيروزي انقلاب اسلامي به جهان ثابت كرد اگر ديني مانند اسلام باشد زمينه رشد مردم را فراهم مي كند.
 فرمانده سپاه نينواي گلستان با اشاره به جنگ تحميلي بلافاصله پس از پيروزي انقلاب اسلامي و مقاومت ها و دلاورمردي هاي رزمندگان در طول 8 سال جنگ تحميلي اشاره كرد و گفت: ايمان به خدا و تقوا الهي موجب پيروزي رزمندگان ما در يك جنگ نا برابر شد.
وي به موضوع جنگ نرم و توطئه دشمن در به انحراف كشيدن افكار جوانان و نوجوانان اشاره كرد و افزود: طراحي جنگ نرم در سال 1365 آغاز شد اين درحالي بود كه مقام معظم رهبري امام خامنه اي در سال 1369 اين موضوع را مطرح كرد و در طول اين سال ها دائماً بر آن تأكيد داشت. سردار بابايي با اشاره به اينكه متأسفانه در مقابله با جنگ نرم بدليل برخي كج سليقه گي ها چندان موفق نبوده ايم به برنامه ريزي هاي انجام شده در يك سال اخير اشاره كرد و گفت: اميدوارم با برنامه هاي در دست اجرا، اين توطئه دشمن نيز مانند ساير دسيسه ها و ترفند ها در عرصه هاي مختلف نقش بر آب شود.
 وي در ادامه به ابعاد ديگر توطئه هاي دشمنان در سال هاي اخير در قالب جنگ سياسي، جنگ علمي و در نهايت جنگ اقتصادي اشاره كرد و بيان داشت: جنگ اقتصادي از آنجا كه با زندگي روز مزه مردم در ارتباط است بايستي به صورت جدي به آن توجه شود.
 فرمانده سپاه نيواي گلستان در ادامه به اهداف دشمنان در تحريم اقتصادي و به راه انداختن جنگ اقتصادي عليه ملت ايران اشاره كرد و اظهار داشت: با راه اندازي اين جنگ، دشمن درصدد است كه رفاه ملي دچار اختلال شود و مردم دلزده و از نظام اسلامي جدا شوند.
 وي تنها راه مقابله به جنگ اقتصادي را اقتصاد مقاومتي دانست و خاطر نشان كرد: تعميق فرهنگ ، توليد و ترويج كار به عنوان يكي از اساسي ترين ارزش هاي جامعه اسلامي، حمايت از توليد ملي و معرفي كالا داخلي، توجه به اقتصاد دانش بنيان، مديريت اصلاح الگوي مصرف و پرهيز از اسراف، مردمي كردن اقتصاد از طريق تكيه بر مردم و تقويت روحيه خود باوري در پيشبرد اقتصاد مقاومتي بسيار مؤثر است./ف
برچسب ها: اقتصاد ، مقابله ، جنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار