عضو جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي گفت: براي جلوگيري از جنجالي شدن فضاي سياسي كشور همه احزاب، گروهها و اقشار مختلف جامعه بايد پايبند قانون اساسي باشند.

مالك شريعتي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبري مبني بر جلوگيري از جنجالي شدن فضاي سياسي كشور در آستانه انتخابات گفت: طبق نظر مقام معظم رهبري همه احزاب، گروهها و اقشار جامعه بايد خود را پايبند قانون اساسي بدانند و همه امور خود را از راه قانوني پيگيري كنند.

عضو جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي با بيان اين مطلب که همه جريان‌ها و گروه‌ها بايد براي اثبات خود تلاش كرده و از تخريب يكديگر پرهيز كنند،‌ تصريح کرد: گروه‌ها و جريانات سياسي بايد با نقد سازنده به يکديگر تذكر دهند و به ايجاد آرامش در انتخابات كمك كنند.

شريعتي تصريح كرد: همه گروهها، احزاب و جناح‌هاي مختلف بايد ظرفيت خود را در مقابل هر گونه سخنان تحريك آميز بالا ببرند و تمام سعي خود را براي كاهش اختلافات انجام دهند.

عضو جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي با اشاره به نقش مردم در جلوگيري از جنجالي شدن فضاي سياسي كشور خاطر نشان كرد: مردم هميشه در تمامي صحنه‌هاي نظام نقش بارزي را ايفا كرده‌اند لذا با شناخت اولويت‌هاي اساسي كشور فضاي احساسي را به فضاي عقلاني تبديل كنند، تا يك انتخابات سالم و در كامل آرامش را داشته باشيم.

انتهاي پيام/پ3
برچسب ها: رهپویان ، انتخابات ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار