سه دستگاه خودروي مجهز به دوشکاي تروريستها در حلب منهدم شد .

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ شبکه تلويزيوني سوريه لحظاتي پيش در خبري فوري اعلام کرد نيروهاي مسلح سوريه در حلب سه دستگاه خودروي مجهز به تيربارهاي دوشکا را منهدم کردند.

 همچنين نيروهاي مسلح سوريه گروهي از تروريست ها را در منطقه الجانوديه در ادلب هدف حمله قرار دادند که طي آن شماري از آنها به هلاکت رسيدند و خودروها و تجهيزات آنها نيز منهدم شد.

نيروهاي مسلح سوريه همچنين گروهي از تروريست ها را در معره مشمشه هدف حمله قرار دادند که طي آن شماري از تروريست ها کشته و زخمي شدند.

معره النعمان در ادلب نيز صحنه درگيري نيروهاي ارتش سوريه با تروريست هاي مسلح بود که بر اثر آن شماري از تروريست ها کشته شدند و سلاح هاي آنها نيز مصادره شد.

 نيروهاي امنيتي اين کشور تونلي را در حمص کشف کردند که محله باب هود را به محله باب الترکمان متصل مي کرد. نيروهاي امنيتي اين تونل را به طور کامل تخريب کردند.

نيروهاي امنيتي سوريه مقادير زيادي از تجهيزات و سلاح هاي افراد مسلح را در منطقه بستان الپاشا در حلب نابود کردند و به دو مخفيگاه آنها يورش بردند. شماري از افراد تروريست را در منطقه جسرين در الغوطه شرقي در ريف دمشق نيز به هلاکت رسيدند. شماري از کشته شدگان در اين عمليات شناسايي شده اند.
برچسب ها: سوریه ، تروریست ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار