به منظور ارائه سرویس های عمومی و اختصاصی به مشترکین به صورت مجازی تفاهم نامه ای بین سازمان فناوری اطلاعات ایران و معاونت مجازی صدا وسیما جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حکیم جوادی معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت:‌ با توجه به فراگیر شدن و ضرورت بهره گیری از بسترهای ایجاد شده در شبکه ملی اطلاعات جهت ارائه سرویس های عمومی و اختصاصی به مشترکین و با عنایت به جایگاه رسانه ملی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اقدامات معاونت رسانه مجازی سازمان صدا و سیما در طراحی سرمایه گذاری و راه اندازی پروژه  IP media تفاهم نامه ای به امضا رسید.
وی ادامه داد:‌ راه اندازی پروژه IP media  و تست موفقیت آمیز آن در یک جامعه آماری و توان بالقوه بالای بهره گیری از آن در رسانه ملی و نیز بسترهای ارتباطی و مراکز امن داخلی شبکه ملی اطلاعات و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعتقاد کامل به بهره گیری از آخرین فناوری روز در ارائه خدمات رسانه ای و فناوری اطلاعات در کشور با تمرکز مدیریت و نظارت اطلاعات و چرخش آنها در شبکه ملی اطلاعات موافقت شد.
حکیم جوادی تصریح کرد: سازمان فناوری اطلاعات ایران از قابلیت های  IP media جهت ارائه سرویس ها و خدمات الکترونیکی با مدیریت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بهره گرفته و معاونت رسانه مجازی صدا و سیما از امکانات سخت افزاری سازمان فناوری اطلاعات ایران جهت فراگیر کردن     
IP media  با رعایت قوانین استفاده خواهد نمود.
معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران خاطر نشان کرد:‌ طرفین تفاهم نامه از کلیه اختیارات قانونی و جایگاه حقوقی خود جهت تقویت و توسعه  IP media‌ دربسته شبکه ملی اطلاعات و ارتقای کمی و کیفی خدمات آن بهره گیری خواهند نمود. /ز
برچسب ها: مجازی ، فناوری ، صدا وسیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار