در کانادا و کشورهای غربی گسترش STIS رو به افزایش است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری  publicheal کسی که بیماری STIS را دارد اگر چه HIV +و یا HIV - داشته باشد می تواند به این بیماری مبتلا شود.

این گزارش حاکمیت STIS می تواند گسترش بیماری های جنسی را افزایش دهد.

بر اساس این گزارش گونه های مختلفی از STIS وجود دارد که گونه ی معمول و شناخته شده آن HIV و gonorrhea و HPVو  herps است که باعث بروز مشکلات دهان و مشکلاتی در ناحیه ی گلو می شوند.

گفتنی است STIS بعد از مدت زمانی باعث بروز مشکلاتی از جمله درد در ناحیه گلو و دهان می شود که باعث ورم و قرمز شدن آن می شود که بسیار دردناک است.

بنابراین گزارش: STIS در ابتدا هیچ گونه علامت و نشانه ای ندارد و هرگز درمانی برای آن ها هنوز کشف نشده  است.

این گزارش حاکیست بعضی از گونه های HIV قابل درمان است و می توان آن ویروس را از بدن پاک کرد از جمله  gonorrhea که درمان قابل قبولی برای آن کشف شده است.

بنابراین گزارش، SITS از رابطه های جنسی آلوده اتفاق می افتد که باکتری و ویروسی ها وارد بدن می شوند و سیستم دفاعی آن ها را شناسایی می کند و پاد زهر علیه آن ها تولید می کند ولی در نهایت HIV تمام آن ها را نابود می کند و تیم دفاعی به مرور زمان ضعیف می شود.

بررسی دانشمندان نشان می دهد که در کانادا در فاصله ی زمانی سال 2000 تا 2009 میزان مبتلا شدگان به این ویروس حدود 2 برابر شده است. هم اکنون STIS در کانادار روبه افزایش است برای بیمارانی که هم HIV و هم HIV دارند و باعث بروز مشکلات زیادی شده است.

نتایج گزارش نشان می دهد در بازار گونه های مختلفی از محصولات بهداشتی برای مصون نگه داشتن افراد از مبتلا شدن به HIV وجود دارد که با استفاده و به کار گرفتن از این راهکارها می توان از انتقال و شیوع این ویروس تا حد زیادی جلوگیری کرد./ح
برچسب ها: ایدز ، ویروس ، سیستم دفاعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار