اين دوربین که حلقه ‌اي به قطر 30 ميلي‌ متر دارد به راحتي در انگشت افراد مختلف جاي گرفته و تنها با فشار دکمه قرار گرفته روي آن از سوژه مورد نظر عکس مي‌ گيرد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، یکی از تلاش های طراحان و سازندگان لوازم و تجهیزات الکترونیکی، کوچک کردن اندازه و قالب این وسایل است و دوربین های عکاسی و فیلم برداری به عنوان یکی از در دسترس ترین این وسایل، از جمله گزینه های اول برای انجام این تغییرات است.

اما برخی از این طراحی ها آنقدر کوچک هستند که حتما باید پس از دیدن آنها، معرفی آنها نیز انجام بگیرد و اکنون انگشتري به بازار تجهیزات الکترونیکی به بازار عرضه شده که در واقع نوعي دوربين ديجيتال است.

توسط اين دوربين بسيار کوچک در هر جا مي ‌توان عکس گرفته و با اتصال آن به تبلت تصاوير آن را مشاهده کرد و شاید اندازه این دوربین بسیار کوچک باشد اما توسط آن مي ‌توان عکس ‌هاي فوري اما بسيار با کيفيت تهيه کرد.



اين دوربین که حلقه ‌اي به قطر 30 ميلي‌ متر دارد به راحتي در انگشت افراد مختلف جاي گرفته و تنها با فشار دکمه قرار گرفته روي آن از سوژه مورد نظر عکس مي‌ گيرد. لنز این دوربین نیز بر فضای زیادی احاطه داشته و نباید نگران کوچک بودن فضای قرار گرفته در زاویه دید آن شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار