محمود عباس رئيس تشکيلات خودگردان فلسطيني و ايهود باراک وزير جنگ رژيم صهيونيستي در امان با حضور عبدالله دوم پادشاه اردن ديدار محرمانه برگزار کردند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري شين هوا ؛ اين منبع با اعلام اين خبر افزود :عباس و باراک در اين ديدار درباره تلاشهاي صورت گرفته براي ازسرگيري مذاکرات بين فلسطينيها و اسرائيل و موضوع مراجعه فلسطيني براي کسب عضويت ناظر در سازمان ملل متحد گفتگو کردند.
 
اين منبع افزود : اين ديدار به دور از پوشش رسانه ها انجام شد و دو طرف درباره درخواست بنيامين نتانياهو نخست وزير اسرائيل براي برگزاري انتخابات پارلماني زودهنگام در ژانويه آينده و تحولات سياسي آينده اسرائيل گفتگو کردند.

 منابعي در فلسطين اعلام کرده بودند عباس پنجشنبه گذشته براي انجام معاينات پزشکي و ديدار با برخي از اعضاي خانواده خود به صورت غيرمنتظره به امان سفر کرده است.  

اين منبع افزود باراک که رهبري حزب چپگراي کار را برعهده دارد در اين ديدار جزئيات طرح خروج يکجانبه از کرانه باختري رود اردن و تاثير اجراي آن را بر روند صلح بين دو طرف ارائه کرد. 

وي اضافه کرد : عباس بر موضع خود در مخالفت با هرگونه طرحي در خصوص تشکيل کشور فلسطين در مرزهاي موقت تاکيد کرد و پايبندي اسرائيل را به تعهدات روند صلح به ويژه توقف شهرک سازي و ازسرگيري مذاکرات خواستار شد.
برچسب ها: عباس ، باراک ، دیدار ، محرمانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار