عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي گفت: به لطف الهي كادرسازي از آغازين روزهاي تاسيس و تعامل مبتني بر اخلاق اسلامي شرايطي را براي حزب موتلفه ايجاد كرده است كه در آن شكاف بين نسلي معنا ندارد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، با تكذيب خبري كه مدعي وجود اختلافات جدي در ميان اعضاي شوراي مركزي اين حزب و تعدادي از جوانان شاخه رسانه‌اي آن در خصوص دبير كل جديد شده بود، گفت: درج چنين دروغي در يك رسانه كه قرار است ملي باشد و نه باندي، برايم جاي تعجب ندارد؛ زيرا درك فضاي داخلي حزب موتلفه اسلامي كه بر مبناي تكليف شرعي شكل گرفته است، براي كساني كه در خدمت قدرت قلم مي زنند آسان نيست.

عضو هيات رييسه موقت شوراي مركزي حزب موتلفه با دوستانه خواندن فضاي جلسه نخست دوره دهم يادآور شد: علت اصلي تاخير انتخاب دبيركل، مصروف شدن وقت جلسه به انتخاب هيات رييسه دائم بود كه با توجه به وقت اندك و وجود پيشنهادي از سوي يكي از اعضاي شورا مبني بر دريافت برنامه از نامزدهاي دبيركلي، جهت پرهيز از شتابزدگي انتخاب دبيركل به جلسه آتي موكول شد.

مدير روزنامه الكترونيك شما (ارگان اينترنتي موتلفه) تصريح كرد: كارنامه حزب موتلفه اسلامي نشان مي دهد كه همواره در ايجاد وحدت در ميان اصولگرايان تلاش كرده و طبيعتا حزبي مي تواند محور وحدت باشد كه از انسجام داخلي پايدار و مستحكمي برخوردار باشد.

اسلامي با يادآوري اينكه 8 سال است كه با وجود كسوت بادامچيان ، وي بدون هر گونه اختلافي به عنوان قائم مقام حبيبي مشغول به خدمت است؛ خاطر نشان كرد: طبق اساسنامه پس از هر مجمع عمومي و انتخاب شوراي مركزي جديد، بحث انتخاب دبيركل مطرح است و با  بررسي بر روي ضرورت زمان تصميم گرفته مي شود كه چه كسي در اين مقطع براي دبيركلي مناسب تر است و اين به معناي وجود اختلاف يا تشكيل "صف نامزدي" كه برخي رسانه هاي وابسته به جريان انحرافي مدعي آن شده بودند، نيست.

وي در خصوص گزينه هاي احتمالي دبيركلي ابراز عقيده كرد: تا كنون رسانه ها از حبيبي و ترقي نام برده اند؛ اما ورود به بحث مصداق به جلسه آتي موكول شده است و از اين جهت هنوز هيچ يك از اعضاي شوراي مركزي اعلام نامزدي نكرده اند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار