لاسجردي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پيشنهادات جديد گروه 1+5 در جهت جوسازي افكار عمومي است

عضو شوراي مركزي حزب موتلفه گفت: هم اكنون گروه 1+5 در معرض سوال از ايران قرار گرفته است لذا شرايط جديدي را مطرح مي‌كند اما رويكرد ايران در اين زمينه كاملا مشخص است.

حسن لاسجردي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،‌ با اشاره به سياست‌هاي دوگانه غرب درباره اعمال تحريم‌ها در قبال ايران اظهار كرد: گروه1+5 همواره با اعلام بسته‌هاي جديد قصد تعامل با ايران را دارد با اين حال غرب همواره از گذشته تلاش داشته است موضوع هسته‌اي ايران را با سياست‌هاي خصمانه خود دنبال كند.

عضو شوراي مركزي حزب موتلفه در ادامه گفت: در مجموع گفتگوهايي كه تاكنون داشته‌ايم نتيجه اين بوده است كه روند اجراي تحريم‌ها نه تنها كاهش نيافته بلكه تمديد شده و همچنان فهرست كالاهاي خاص و كارخانجات مشخصي در ليست تحريم‌ها قرار گرفته است.

وي افزود: سياست‌هاي گروه 1+5 تاكنون سياست چماق و هويج بوده به اين معنا كه در دوره‌هاي مختلف قصد امتيازخواهي از ايران را داشته‌اند و وقتي به اين هدف خود نائل نيامده‌اند پيشنهادهاي امتياز دهنده ارائه كرده‌اند درحالي‌كه به آن عمل نمي‌كنند.

لاسجردي در ادامه با اشاره به بسته جديد پيشنهادي از سوي 1+5 مبني بر كاهش روند تحريم‌ها در قبال كاهش روند غني‌سازي از سوي ايران گفت: هم اكنون گروه 1+5 در معرض سوال از ايران قرار گرفته است لذا شرايط جديدي را مطرح مي‌كند اما رويكرد ايران در اين زمينه كاملا مشخص بوده و طبق بسته پيشنهادي سابق منتظر پاسخ اين گروه است.

عضو شوراي مركزي حزب موتلفه در پايان ضمن تأكيد بر جنبه رسانه‌اي داشتن اينگونه پيشنهادات گروه 1+5 گفت: آنها مي‌خواهند با ايجاد فضاي ذهني مورد نظر خود اعلام كنند كه همواره به دنبال راه‌هاي جديد برقراري ارتباط و ادامه روند مذاكرات هستند در حالي‌كه اين امتيازدهي‌ها تنها در حد حرف باقي مانده است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: لاسجردی ، موتلفه ، هسته ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار