معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 تهران گفت: به منظور رفع مشکل عبور عرضی عابران پیاده، پل هوایی سه راه تقی آباد در جاده ورامین به زودی به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 20 تهران، علیرضا اسفراینی نژاد با اشاره به این خبر افزود: به منظور رفع مشکل عبور عرضی عابران پیاده، عملیات نصب پل عابر پیاده واقع در ضلع شمال سه راه تقی آباد جاده ورامین به طول 45 متر به سرعت در حال اجراست و به زودی به بهره برداری می رسد.
اسفراینی نژاد با اشاره به اینکه با  اجرای اصلاح هندسی و تغییر فازهای چراغ راهنمایی و رانندگی، گره ترافیکی تقاطع مورد اشاره به عنوان پرترددترین محور عبوری رفع شده است، خاطرنشان کرد: اقدامات انجام شده در تقاطع سه راه تقی آباد جاده ورامین، باعث افزایش سرعت خودروهای سبک و سنگین شده است که به صورت موقت یک فاز چراغ راهنمایی و رانندگی به عبور عابرین پیاده اختصاص داده شد.
وی به حذف فاز عبور عابران پیاده پس از بهره برداری از پل هوایی و استفاده از حداکثر ظرفیت تقاطع اشاره کرد و اظهار داشت: با احداث پل عابر پیاده تقاطع تقی آباد جاده ورامین تعداد پل های هوایی این منطقه به69 عدد می رسد.
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 در ادامه افزود: نصب دو پل هوایی دیگر نیز در جاده قدیم قم مقابل آسیاب قرمز و جاده ورامین مقابل کوچه ابوذر در دستور کار شهرداری قرار دارد./ف
برچسب ها: شهرداری ، منطقه ، حمل ، نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار