سرمربی سابق تیم ملی تکواندو و امید گفت: مهدی بی باک برای حضور در تیم ملی بزرگسالان با من تماس گرفت.

بیژن مقانلو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: از حضور مهدی بی باک قهرمان ارزنده تیم ملی و مربی سابق تیم ملی امید در تیم  بزرگسالان بسیار خوشحال هستم و امیدوارم وی در این تیم نیز موفق باشد.

وی افزود: بی باک قبل از حضور در تیم ملی بزرگسالان با من تماس گرفت و من به او گفتم با در نظر گرفتن همه جوانب و اعلام شرایط خود به مسئولان تصمیم گیری کند.فکر می کنم وی بهترین گزینه برای مربیگری در تیم ملی باشد

مقانلو در خصوص پیشنهاد فدراسیون تکواندو به وی برای حضور در تیم ملی گفت: هنگام اعلام استعفایم از سرمربیگری تیم ملی امید به پولدگر اعلام کردم که اگر در میان گزینه های سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان برای مسابقات جام جهانی قرار دارم از هم اکنون انصراف می دهم زیرا معتقدم برای موفقیت در هر تیم  و در هر زمانی باید کار ریشه ای انجام داد.

وی افزود: فدراسیون در خصوص سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان با من صحبتی نداشته و مسئولان در این مورد سیاست خود را دارند و هنوز چیزی در این مورد مشخص نیست.

نمی دانم تصمیم مسئولان پس از مسابقات جام جهانی تکواندو چه خواهد بود.

وی گفت: دوست دارم تیم ملی تکواندو در مسابقات جام جهانی بهترین نتیجه را کسب کند  زیرا موفقیت این تیم افتخاری برای همه جامعه تکواندو است.

مقانلو در خصوص فعالیتش در لیگ های تکواندو کشور اظهار داشت: فعلاً فعالیتی در لیگ برتر تکواندو و باشگاه های کشور نخواهم داشت اما صحبت هایی در خصوص راه اندازی یک مدرسه حرفه ای تکواندو انجام شده است.

وی افزود: با طهماسبی مدیر عامل باشگاه هما صحبت های اولیه برای راه اندازی یک پایگاه قهرمانی را انجام داده ایم هما سابقه خوبی در تکواندو کشور دارد و امیدوارم با شرایط خاص بتوانیم به صورت حرفه ای این پایگاه را برای تکواندو کاران در دو بخش مردان و زنان راه  اندازی کنیم.

مقانلو گفت: با راه اندازی این مرکز تکواندو را در بخش های پومسه، کیوروگی و هان مادانگ دنبال خواهیم کرد./مح


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار