عضو شوراي مركزي جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي گفت: همه مسئولين و مردم بايد همگام با يكديگر براي عملي شدن شعار توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني تلاش كنند.

حجت‌الاسلام نيك‌نژاد در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به عملكرد دولت،‌مجلس و مسئولين در رابطه با اهتمام عملي ورزيدن به سال توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني گفت: با توجه به اهدافي كه مدنظر مقام معظم رهبري در رابطه با نامگذاري اين سال در راستاي تقويت توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني بوده دولت، مجلس و مسئولين نتوانستند اعمال رضايت‌بخشي را ارائه دهند.

عضو شوراي مركزي جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي ادامه داد: نبايد با اتمام امسال اين عنوان نيز به پايان برسد و همچنين بحث حمايت از توليد ملي يك بحث هميشگي بوده كه در طول سالها و روزها موضوعيت خواهد داشت.

حجت‌الاسلام نيك‌نژاد در ادامه تصريح كرد: مسئولين بايد در رابطه با بحث واردات تصميماتي در جهت كاهش اين امر اتخاذ كنند و توليد ملي را افزايش دهند.

وي در پايان خاطرنشان كرد: تقويت كار‌آفريني مي‌تواند در راستاي مناسبات اين موضوع موثر باشد و همه مسئولين، دولت، مجلس و مردم وظيفه دارند در قبال پيشبرد اهداف توليدملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني تلاش سازنده‌اي انجام دهند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: تولید ، حمایت ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار