به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی تبریز همایش دانشجویی با عنوان ترسیم جهان آینده ونتیجه تقابل اسلام وصهیونیزم دراین دانشگاه برگزارگردید.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، رامین دبیر بنیاد جهانی هولوکاست ومعاون سابق مطبوعاتی وزیر ارشاد دراین همایش گفت: بعداز رحلت حضرت امام خمینی ( ره ) بنیانگذار جمهوری اسلامی ، عده ای گفتند که امام رفت و واژه امام نیز با او دفن شد و باید به جای واژه امام از واژه رهبری ، بجای واژه عدالت از واژه توسعه ، بجای واژه امت از واژه ملت و ... استفاده کنید .

دکتر رامین افزود: در حالی که طبق اصل پنجم قانون اساسی در زمان‏ غيب‏ حضرت‏ ولي‏ عصر "عجل‏ الله‏ تعالي‏ فرجه‏" در جمهوری اسلامي‏ ايران‏ ولايت‏ امر و امامت‏ امت‏ بر عهده‏ فقيه‏ عادل‏ و با تقوي‏، آگاه‏ به‏ زمان‏، شجاع‏، مدير و مدبر است‏ كه‏ طبق‏ اصل‏ يكصد و هفتم‏ عهده‏ دار آن‏ مي‏ گردد.

وی در ادامه افزود : اهمیت این واژه ها زمانی مشخص می شود که بدانیم ما با استفاده از سه واژه استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی نظامی 2500 ساله را سرنگون کردیم و کشوری مثل آمریکا با استفاده از سه واژه آزادی ،دموکراسی و حقوق بشر سال هاست که افکار عمومی جهان را به خود مشغول کرده واین واژه ها را بهانه ای برای سلطه گری خود قرار داده و اینک با توجه به بیداری اسلامی و جهانی این نظام در آستانه نابودی قرار گرفته است .

دبیر بنیاد جهانی هولوکاست با اشاره به سلطه گری های غرب بر مردم با استفاده از نظام های لیبرالیستی و نئولیبرالیستی و ... این نکته را متذکر شد که بدون اصلاح نظام جهانی امکان اصلاح نظام حاکم بر جهان وجود ندارد. /س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.