از هفته اول مهرماه سال جاری فراخوان عمومی و توزیع کارت ثبت نام جشنواره آغاز شد.

محمود شیخ زین الدین، رئیس نهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: ایده مبتنی بر فناوری، تیم کاری متخصص، داشتن برنامه کسب و کار و یا داشتن یک شرکت دانش بنیان از جمله شرایط پذیرش در نهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی است.

وی افزود: این جشنواره با هدف توسعه فرهنگ فن آفرینی خلاقیت و نوآوری و ایجاد فضای تعامل در میان فعالان عرصه های مختلف فن آفرینی توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به نمایندگی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود.

ثبت نام رایگان برگزیدگان جشنواره جوان و خوارزمی در جشنواره شیخ بهایی

زین الدین در ادامه گفت: نهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی در اردیبهشت سال 1392 در دو بخش مسابقه ای و غیر مسابقه ای برگزار می شود که بخش مسابقه ای شامل طراحان کسب و کار و فن آفرینان و سرمایه گذاران کار آفرینی است.

وی افزود: بخش غیر مسابقه ای جشنواره نیز شامل برنامه های بورس فناوری و فرصت های سرمایه گذاری سمینار و کارگاه های آموزشی و نمایشگاه دستاوردهای فن آفرینان است.

رئیس نهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی از ثبت نام رایگان برگزیدگان جشنواره های جوان و بین المللی خوارزمی و رازی در این جشنواره خبر داد و تصریح کرد: در نهمین دوره جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی، وزارت علم، تحقیقات و فن آوری، بنیاد ملی نخبگان، دفتر منطقه یونسکو و اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات ریاست جمهوری از برگزیدگان و طرح های برتر صاحبان ایده حمایت می کنند.

شیخ زین الدین خاطرنشان کرد: علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://www.shtf.ir/ مراجعه کنند./ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار