رئیس امور مالیاتی شهرستان سوادکوه گفت: با رایزنی‌های انجام شده مالیان چهار شرکت بزرگ راهسازی برای سوادکوه اخذ می‌شود.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  امید مرادپور صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سوادکوه ابراز داشت: با رایزنی‌های مختلف انجام شده، پرداخت مالیات چهار شرکت فعال راهسازی سوادکوه که تاکنون به حساب اداره کل امور مالیاتی استان تهران واریز می‌شد برای سوادکوه اخذ می‌شود.

مرادپور با اشاره به اقدامات این اداره گفت: 11.5 میلیارد ریال در سال گذشته به حساب شهرداری‌ها و دهیارهای سوادکوه واریز شد.

این مسئول بیان داشت: مالیات تامین کننده نیازهای عمومی جامعه و از راهکاری موثر در دستیابی به اقتصاد پویا و کار آمد است.

رئیس امور مالیاتی شهرستان سوادکوه خواستار توجه عمومی به مالیات به عنوان راهکار مهم برای توسعه شد و افزود: مسئولان و رسانه‌ها برای تبدیل پرداخت مالیات به باور عمومی تلاش کنند.

وی به قابلیت‌های مهم مالیات اشاره و خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های آینده نگرانه و همراهی همگانی می‌توان درآمدهای مالیاتی را جایگزین نفت کرد.

مرادپور به برنامه‌های مختلف اداره امور مالیاتی شهرستان سوادکوه اشاره کرد و یادآور شد: ارتقاء سطح سازمانی اداره مالیاتی سوادکوه از سر ممیزی به ممیزی کل که در شهرهای پل سفید و زیراب و شیرگاه دارای سر ممیزی است، یکی از رویدادهای مثبت این حوزه بوده است.

این مسئول متذکر شد: با رایزنی‌های مختلف انجام شده، پرداخت مالیات چهار شرکت فعال راهسازی سوادکوه که تاکنون به حساب اداره کل امور مالیاتی استان تهران واریز می‌شد برای سوادکوه اخذ می‌شود.

رئیس امور مالیاتی شهرستان سوادکوه در پایان از موافقت خرید ساختمان برای ادارات امور مالیاتی در شهرهای زیراب، شیرگاه و پل سفید خبر داد./ج1

برچسب ها: ساری ، سوادکوه ، راهسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.