نزدیک به هفت سال پیش (۲۰۰۵میلادی) فردی به نام «حسین سمیعی» با یکی از برنامه سازان جاه طلب تلویزیون انجمن پادشاهی تماس می گیرد .

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، نزدیک به هفت سال پیش (۲۰۰۵میلادی) فردی به نام «حسین سمیعی» با یکی از برنامه سازان جاه طلب تلویزیون انجمن پادشاهی تماس می گیرد و می گوید:
 
من نماینده فروش ماشینهای ولوو (VOLVO) در سوئد هستم و کارخانه «ولوو» سالانه یک کامیون را به نفع اهداف انسان دوستانه هدیه می کند، ما با تلاش بسیار قادر شدیم مقامات این شرکت را متقاعد کنیم که هدیه امسال را برای اهداف انجمن پادشاهی ایران خرج کنند. اما برای انتقال این کامیون از سوئد به کشور مورد نظر شما، مالیات و هزینه گمرک آن باید پیشاپیش پرداخته شود.
 
برنامه ساز یاد شده با یاران به اصطلاح کارآزموده سوار بر این کلک شده و مبلغ درخواستی را (حدود ۲۵هزار دلار) بدون تحقیق و بررسی به حسین پرداخت میکنند.انجمن پادشاهی ایران در آن سالها این شکست و آبروریزی را که توسط فرود فولادوند در برنامه های تلویزیونی اعلام شد، هنوز به خاطر دارد.
 

سایت وابسته به انجمن پادشاهی ایران در این باره می نویسد: «حسین سمیعی [نظام جمهوری اسلامی ایران] به ما می خندید و ما به شکست خود اقرار کردیم. این شکست را پذیرفتیم و در کار جنگ با رژیم احساس شکست نمودیم، امروز اما پرقدرت هستیم و ...
 
گفتنی است انجمن پادشاهی ایران در سایه حمایت گسترده کشورهای غربی و با پرداخت مبالغ کلان به اعضای خود در ایران، آنها را برای عملیات بمب گذاری در امکان مختلف آموزش داده و آنها روانه خیابان های تهران و شیراز و ... می کرد، بمب گذاری در حسینه شهدای شیراز و ...نمونه ای از عملیات تروریستی این گروهک ضدانقلاب در ایران است.
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.