نماینده ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: توجه به اقشار آسیب دیده و محروم جامعه از ویژگی های بارز نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، حجت الاسلام حسین ابراهیمی در نشست کارکنان و مدیران بهزیستی خراسان شمالی گفت: بعد از پیروزی انقلاب، نهادهایی برای حمایت از اقشار آسیب دیده تشکیل و سال به سال نیز بر اعتبارات آن ها افزوده شد.

وی کار در بهزیستی را مستلزم عشق، علاقه، ایمان و باور خواند و افزود: تا عشق نباشد کار در چنین مجموعه ای انجام نخواهد شد چرا که خدمت در این نهاد کاری بس دشوار است.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه به گفته رهبری کار در این راستا زیاد انجام شده، اما تا وضعیت آرمانی فاصله داریم، گفت:‌ همه اقشار جامعه زمانی که شب خواستند بخوابند باید به عنوان یک وظیفه شرعی به فکر مسلمانان باشند.

وی اظهار کرد: آن زمانی که مردمان جامعه چنین باشند می توانیم بگوییم جامعه ما اسلامی است و ما امروز به سمت جامعه اسلامی حرکت می کنیم.

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب یکی از ویژگی های معظم له را توجه به تمامی اقشار جامعه و طبقات دانست و گفت: ایشان نمایندگانی را برای سرکشی و گوش دادن به درد دل اقشار مختلف جامعه می فرستند تا از حال آنان باخبر شوند.

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی نیز در این آیین گفت: سفر رهبر معظم انقلاب به این استان سفری است که خیرات و برکات بسیاری برای استان به همراه دارد.

محمدرضا کاظم زاده با بیان اینکه در این نهاد 400 نفر مشغول به کار هستند، افزود: بیش از 70 درصد این افراد دارای مدرک کارشناسی و بالاتر هستند./س

برچسب ها: توجه ، به اقشار ، آسیب دیده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.