پرستاران جویای کار شهرستان ها از ظرفیت تهران استفاده کنند

هر پرستار 24 ساعته در تهران استخدام می شوند و پرستاران جویای کار شهرستان ها می توانند از این ظرفیت تهران استفاده کنند.

غضنفر میرزا بیگی رئیس سازمان نظام پرستاری، در گفتگو با خبرنگار  بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت:  هر یک از دانشگاه های علوم پزشکی حداقل 500 تا 600 ظرفیت خالی برای جذب پرستار دارند این در حالی است که در تهران متقاضی پرستار برای استخدام به این تعداد وجود ندارد و پرستاران جویای کار شهرهای دیگر می توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

وی گفت: هر پرستار جویای کار 24 ساعته در تهران استخدام می شود، البته گفتنی است این موضوع با استخدام دولتی متفاوت است و نباید باعث سوء تفاهم شود.

میرزا بیگی تصریح کرد: نیاز مراکز درمانی بیمارستان های تهران به پرستار به حدی است که اگر پرستاری درخواست خود را امروز ارائه کنند فردا سرکار خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: پرستاران متقاضی استخدام در بیمارستان های تهران برای اعلام درخواست خود می توانند از طریق هیئت مدیره های نظام پرستاری شهر خود یا مراکز کارآفرینی دانشگاه علوم پزشکی استان خود یا مراجعه به دفاتر پرستاری دانشگاه های علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی علاقمندی خود را برای استخدام در تهران اعلام کنند.

رئیس نظام پرستاری افزود: استخدام پرستار در مراکز درمانی بر اساس 3 ظرفیت قانونی است که شامل اجرای قانون ارتقاء بهره برداری کارکنان بالینی ، تامین پرستار برای مراکز درمانی جدید تاسیس دولتی و جایگزینی پرستاران بازنشسته است .

وی گفت: علاوه بر تهران در مراکز استان ها و شهرهای بزرگ نیز به همین نسبت ظرفیت هایی برای استخدام پرستار وجود دارد و با توجه به دانشکده های شهرهای کوچک و تربیت پرستار توسط آنها، و در  صورتی که ظرفیت بومی برای  استخدام آنان وجود نداشته باشد این پرستاران می توانند از ظرفیت استخدامی خالی کلان شهرها در اسرع وقت استفاده کنند./ع2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار