عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیش از 100 میلیارد تومان برای طرح پزشک خانواده در خراسان رضوی در نظر گرفته شده است.

رضا سعیدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، با بیان این مطلب افزود: تعداد دوهزار و 655 پزشک عمومی، صد و 11 متخصص، 150 فوق تخصص و دو هزار و 779 ماما و بیش از 922 پرستار برای این طرح ثبت نام نموده اند.

وی افزود: این طرح در دست ثبت نام و آموزش نیروهای انسانی می باشد و سپس با ارزشیابی از سوی استاندار به مرحله ی اجرا درمی آید.

سعیدی تصریح کرد: روند ثبت نام برای طرح پزشک خانواده به گونه ای است که هر خانواده با انتخاب یک پزشک شامل این طرح شده و در صورت نیاز به متخصص از سوی پزشک معالج به پزشک های متخصص و فوق تخصص ارجاء داده می شوند.

وی افزود: این طرح همه ی بیمه ها را شامل می شود اما اگر خانواده ای بیمه نباشند با مراجعه به خدمات درمانی، تحت پوشش بیمه ایرانیان قرار گرفته و در صورت نداشتن توانایی برای پرداخت حق بیمه دولت خود این هزینه ها را متقبل می شود.

یادآور می شود: شهروندان برای اطلاع دقیق از نحوه ی ثبت نام در طرح پزشک خانواده با شماره تلفن 193 تماس و یا به مراکز خدمات درمانی محل سکونت خود مراجعه حضوری داشته باشند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.